XXL Nutrition

Wat eet je nu? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

#picsoritdidnthappen:roflol:

20190221_192314.jpg
 
Veggie time... 100g grijze garnalen met 350g Aziatische wokgroenten mix en 350g spruitjes. Moet echter mijn meerdere bekennen in Japio (1000g asperges) :p
 
Gister laat in de middag een ''mini'' cheatdagje :

1 ons zalm met puntpaprika (lekker gezond begonnen :) )
2 bara kipfilet met pindasaus
1 bara gamba's
1 roti kip (zonder plaat)

4 XXL delicious chrunchy bars
1 chocolade gebakje - 1 appelgebakje - 1 bananensoes
2 pannenkoeken met 2 bananen en 500 gram Halo top peanut butter
 
Laat ontbijt :o
2 low carb pannenkoekjes met 40gr yoghurt en 10gr bosbessen:

100kcal, ekv 8gr/8gr/7gr en erg lekker :cool:
 
Eerste meal van de dag; deze stel ik altijd uit. Zojuist al de was gedaan, gemealprept, afgewassen etc. (heb wel een afwasmachine, maar pannen, blender etc.). Nu:
50 gram bambix - 50 gram brinta (weekend is bambix/brinta, doordeweeks oats) :P
100 gram bosvruchten (diepvries)
30 gram whey (choco)
Kaneel + speculaaskruiden
1 boterham met 15 gram pindakaas (met chocolade)
Blik Monster Zero
PWO
 
Eindelijk eten vandaag: 200g blauwe bessen 250g kwark 100g havermout 50g walnoten
 
Dinner time: 180g zeewolf 125g rijst en een hoop groenten (200g bruine champignons 200g wortelen 300g spruitjes 300g broccoli)
 
Dinner time: 180g zeewolf 125g rijst en een hoop groenten (200g bruine champignons 200g wortelen 300g spruitjes 300g broccoli)

Wat een groenvoer. Heb je veel konijnen thuis?
 
Wat een groenvoer. Heb je veel konijnen thuis?
Konijntjes zijn vorige week geslacht en heb er toen lekker stoofpotje met pruimen en bruin bier van gemaakt.
Nu zat ik dus vandaag zonder konijntjes maar nog steeds met een berg 'groenvoer'. Vond het zonde om dit in de vuilnisbak te moeten gooien, dus dan maar zelf opgegeten.
 
Konijntjes zijn vorige week geslacht en heb er toen lekker stoofpotje met pruimen en bruin bier van gemaakt.
Nu zat ik dus vandaag zonder konijntjes maar nog steeds met een berg 'groenvoer'. Vond het zonde om dit in de vuilnisbak te moeten gooien, dus dan maar zelf opgegeten.

Ik had het dan alsnog in de vuilnisbak gegooid.
 
Back
Naar boven