MuscleMeat

Wat eet je nu?

Zalm broccoli champignons spinazie basmati

Het schijnt dat je Dr. Oetker uitspreek als "Dokter Utker"; ik vraag me af wat de makers van de "Koetjesrepen" gedacht moeten hebben.

Ik denk dat ze de makers van dr. Oetker maar raar vonden. Nu je het zegt, morgen 2 dr. Oetker pizza's!

• Like
Waarderingen: Apw
Het is eerder een prijsbewuste keuze. Ik eet 2+ pizza's. Meestal eet ik 2 hawaii en dan nog pollo.
Oké, lekker, geen echte Italiaanse pizza's dus. Ik vind die verse pizza's (bijv. die steenoven van de AH wel oké). Als ik afhaal, ga ik altijd wel naar de echte Italiaan, want ook daar zijn pizza's niet duur en ik betaal liever 2 euro meer voor een echte pizza dan dat vette fastfood van Domino's of NY pizza. Ben je aan het bulken trouwens? Ik zou overigens dat de kcal wel meevallen, 2 pizza's is 1500-1600 kcal. :D

U can tell what tijd it is. Die monster zit er niet in hoor.

20190316_111403.jpg

Oké, lekker, geen echte Italiaanse pizza's dus. Ik vind die verse pizza's (bijv. die steenoven van de AH wel oké). Als ik afhaal, ga ik altijd wel naar de echte Italiaan, want ook daar zijn pizza's niet duur en ik betaal liever 2 euro meer voor een echte pizza dan dat vette fastfood van Domino's of NY pizza. Ben je aan het bulken trouwens? Ik zou overigens dat de kcal wel meevallen, 2 pizza's is 1500-1600 kcal. :D

Haha snap iik inderdaad. Maar pizza is vaker een ingeving als ze in de vriezer liggen hier thuis. Kcals vallen inderdaad mee! Maar wel aan het bulken inderdaad.

Terug
Naar boven