Mmmm klinkt alvast veelbelovend...Toch weer proberen...
Omelet:
5 eieren, fijne soepgroente, tuinbonen, ham
Veeeel kipkruiden
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mmmm klinkt alvast veelbelovend...Toch weer proberen...
Omelet:
5 eieren, fijne soepgroente, tuinbonen, ham
Veeeel kipkruiden
Het schijnt dat je Dr. Oetker uitspreek als "Dokter Utker"; ik vraag me af wat de makers van de "Koetjesrepen" gedacht moeten hebben.
Het schijnt dat je Dr. Oetker uitspreek als "Dokter Utker"; ik vraag me af wat de makers van de "Koetjesrepen" gedacht moeten hebben.
Zijn die dingen een beetje te vreten en zo ja, welke kan je aanraden? Ik heb er geen ervaring mee.Ik denk dat ze de makers van dr. Oetker maar raar vonden. Nu je het zegt, morgen 2 dr. Oetker pizza's!
Zijn die dingen een beetje te vreten en zo ja, welke kan je aanraden? Ik heb er geen ervaring mee.
Oké, lekker, geen echte Italiaanse pizza's dus. Ik vind die verse pizza's (bijv. die steenoven van de AH wel oké). Als ik afhaal, ga ik altijd wel naar de echte Italiaan, want ook daar zijn pizza's niet duur en ik betaal liever 2 euro meer voor een echte pizza dan dat vette fastfood van Domino's of NY pizza. Ben je aan het bulken trouwens? Ik zou overigens dat de kcal wel meevallen, 2 pizza's is 1500-1600 kcal.Het is eerder een prijsbewuste keuze. Ik eet 2+ pizza's. Meestal eet ik 2 hawaii en dan nog pollo.

Oké, lekker, geen echte Italiaanse pizza's dus. Ik vind die verse pizza's (bijv. die steenoven van de AH wel oké). Als ik afhaal, ga ik altijd wel naar de echte Italiaan, want ook daar zijn pizza's niet duur en ik betaal liever 2 euro meer voor een echte pizza dan dat vette fastfood van Domino's of NY pizza. Ben je aan het bulken trouwens? Ik zou overigens dat de kcal wel meevallen, 2 pizza's is 1500-1600 kcal.![]()
Je blijft nog wel even in de '9' denk ik.Chocolade pruttelt lekker.
En ja moet de oven schoonmaken

Nee, normaal vind ik dit wel degelijk lekker. Maar ziek opgestaan vandaag en dus absoluut geen zin in iets, laat staan in eten (vandaar dus "met veel moeite")Zijn zat alternatieven met gelijke voedingswaarde die wel lekker zijn![]()

Sterkte!!!!Nee, normaal vind ik dit wel degelijk lekker. Maar ziek opgestaan vandaag en dus absoluut geen zin in iets, laat staan in eten (vandaar dus "met veel moeite")
Thx voor de wensen

Ik zei '9', geen '69'.Nou ik heb wel extra cardio gedaan traplopen standje @HillR![]()