Fitness Seller

Wat eet je nu?

  • Topic starter Sylve
  • Startdatum
  • Reacties 6K
  • Weergaven 248K
  • Volgers 265

Bezoekers in dit topic

150g zeewolfhaasje 370g broccoli 200g krieltjes
mucci : lekkere vis hoor :o het is te vergelijken met kabeljauwfilet, tongfilet, zeewolffilet, etcetera maar dan het iets fijnere deel vd vis ergo gegarandeerd zonder graten (vandaar de benaming "haasje")
 
Laatst bewerkt:
8 plakken volkorenbroden belegd met chocapasta en pindakaas met stukjes, 4 plakken volkoren brood met 4 magere hamburgers en curry, een kop koffie terwijl mijn vrouw in de cut een halve paprika eet en nipt aan een whey shake :evil2:
 
8 plakken volkorenbroden belegd met chocapasta en pindakaas met stukjes, 4 plakken volkoren brood met 4 magere hamburgers en curry, een kop koffie terwijl mijn vrouw in de cut een halve paprika eet en nipt aan een whey shake :evil2:
Nice, hoeveel kilocalorieën zijn dat? :D
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Nice, hoeveel kilocalorieën zijn dat? :D

Het was een beetje op de gok, maar denk dat ik nog binnen mijn kcals zit vandaag, heb alweer z'n in een snack dus ver kan ik er niet naast zitten. Morgenochtend zet ik het in mijn Google sheet en vereken het verschil in mijn maaltijden die dag.
 
150g zeewolfhaasje 370g broccoli 200g krieltjes
mucci : lekkere vis hoor :o het is te vergelijken met kabeljauwfilet, tongfilet, zeewolffilet, etcetera maar dan het iets fijnere deel vd vis ergo gegarandeerd zonder graten (vandaar de benaming "haasje")
Hoe is de prijs? Ik eet graag vis maar de prijs is soms écht schandalig:o

De naam klinkt wel veel belovend
 
Hoe is de prijs? Ik eet graag vis maar de prijs is soms écht schandalig:o

De naam klinkt wel veel belovend
Net even gecheckt voor jou. Is blijkbaar wel wat duurder dan pakweg gewone kabeljauw. Volgens verpakking (delhaize): 36.95 euro/kg.
Ter mijner verdediging: ik had één moot gekocht en netjes verdeeld over twee dagen. Dus ben zeer prijsbewust geweest. En oh ja, hij was in promo, dus heb uiteindelijk minder betaald dan de geafficheerde prijs :D.
 
Back
Naar boven