Fitness Seller

Wat eet je nu?

Om in de geest van Sylve mee te flowen: "een heerlijke B & F shake"

Yeah !

bonbonbloc van Cote dor mond orgasme hier :bow2:
200 gram 1100 kcalls :roflol::treuren:

15nupmq.jpg

Jammer dat die reepjes zo klein zijn.. :(

paasbroodje :heart:

Stifado (Griekse hachee van rundvlees en plantuitjes) met puree
kost je alleen wel 1,5 uur om die k*** kleine plantuitjes te schillen.... :o
maar dan heb je wel een zalige stoofschotel :D

stifado.jpg

kletsmajoors :heart:

Kellogs

Franse kwark ,cashewnoten en havermout
Hmm nhomnhomm lekahhh protein

Mn vriendin haar kont eet nu zaad

OT: quinoa / tomaat / tonijn / kruiden

ik was vroeger echt helemaal into bananen (no homo) maar ik zit atm in een appel fase

overigens bevinden die appels zich gewoon in een apart schaaltje en niet op de boterham voor de sick fucks die misschien denken dat ik een boterham met pindakaas en appel zit te eten :roflol:

ik was vroeger echt helemaal into bananen (no homo) maar ik zit atm in een appel fase

overigens bevinden die appels zich gewoon in een apart schaaltje en niet op de boterham voor de sick fucks die misschien denken dat ik een boterham met pindakaas en appel zit te eten :roflol:

Ik heb een bananen- én appelfase drool: half jaar geleden kiwifase maar dat ging vrij snel vervelen en is niet makkelijk voor onderweg

Tbh eet ik wellis gewoon een broodje met pindakaas en banaan er op is gewoon lekker :D

Vanavond maar is broodje pindakaas met appel proberen :p

Ik heb een bananen- én appelfase drool: half jaar geleden kiwifase maar dat ging vrij snel vervelen en is niet makkelijk voor onderweg

hmmm de kiwifase heb ik nog niet gehad

wel een aardbeienfase maar die kan ik niet meer betalen sinds ik niet meer bij de groentewinkel werk :roflol:

hmmm de kiwifase heb ik nog niet gehad

wel een aardbeienfase maar die kan ik niet meer betalen sinds ik niet meer bij de groentewinkel werk :roflol:

Begrijpelijk :p aardbeienfase zal ik van de zomer wel weer krijgen

OT: 2 broodjes pindakaas & broodje ei tomaat sriracha

500 gr magere kwark met stukjes perzik

Terug
Naar boven