Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om in de geest van Sylve mee te flowen: "een heerlijke B & F shake"
Yeah !

wow r u wizard
wow r u wizard
boterhammetjes met pindakaas en banaan
ik was vroeger echt helemaal into bananen (no homo) maar ik zit atm in een appel fase
overigens bevinden die appels zich gewoon in een apart schaaltje en niet op de boterham voor de sick fucks die misschien denken dat ik een boterham met pindakaas en appel zit te eten![]()
half jaar geleden kiwifase maar dat ging vrij snel vervelen en is niet makkelijk voor onderwegTbh eet ik wellis gewoon een broodje met pindakaas en banaan er op is gewoon lekkerik was vroeger echt helemaal into bananen (no homo) maar ik zit atm in een appel fase
overigens bevinden die appels zich gewoon in een apart schaaltje en niet op de boterham voor de sick fucks die misschien denken dat ik een boterham met pindakaas en appel zit te eten![]()

Ik heb een bananen- én appelfasehalf jaar geleden kiwifase maar dat ging vrij snel vervelen en is niet makkelijk voor onderweg

hmmm de kiwifase heb ik nog niet gehad
wel een aardbeienfase maar die kan ik niet meer betalen sinds ik niet meer bij de groentewinkel werk![]()
aardbeienfase zal ik van de zomer wel weer krijgen