Fitness Seller

Wat eet je nu?

12 eieren 4 wraps.

Volkoren pasta en balletjes van kippengehakt in een groenten-tomatensaus.
Eens die Yonnaise 0% mayo uit de Action erbij genomen maar bah veel te chemisch en die ziekelijke zoete smaak van zoetstoffen :( qua textuur wel lekker dik maar die chemische zoete smaak van zoetstoffen kan ik me niet over zetten dus die is voor de vuilbak.

Shake aardbei

Bijlagen

• 20190911_020147.jpg
    20190911_020147.jpg
    47,2 KB · Weergaven: 105
Pre-bed:
500 gram magere kwark
10 gram lijnzaad
Snack-a-Jack met pindakaas
Snack-a-Jack met smeerkaas en kipfilet
Rijstwafel met pindakaas
Rijstwafel met smeerkaas en kipfilet

• Like
Waarderingen: BB_
Hoezo? Zelfde tijd als normaal, ik ben best autistisch :P. Ik lig half 11 op bed. Gisteren en eergisteren lag ik 10 uur al op bed. :P
Ik merk wel dat ik momenteel behoefte heb aan op tijd slapen en veel slaap. Nog één dagje tot m'n vakantie, dus kan dan wel tot rust komen. Ben best opgebrand nu ik off ben en nog geen vakantie heb gehad dit jaar (en vaak tot 7 uur op kantoor zit).

Hoezo? Zelfde tijd als normaal, ik ben best autistisch :P. Ik lig half 11 op bed. Gisteren en eergisteren lag ik 10 uur al op bed. :P
Ik merk wel dat ik momenteel behoefte heb aan op tijd slapen en veel slaap. Nog één dagje tot m'n vakantie, dus kan dan wel tot rust komen. Ben best opgebrand nu ik off ben en nog geen vakantie heb gehad dit jaar (en vaak tot 7 uur op kantoor zit).
Alvast een fijne vakantie gewenst Bert!
Breng je een souvenirtje mee aub?

Pre-bed eerder op de avond was
230g aardbeien 500g kwark 50g walnoten
100g blauwe bessen 50g oats 20g hennepzaad

Terug
Naar boven