- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Jij hebt bijna elk dag weekend.Ik ga als ik weekend heb zelf donuts proberen te maken.![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij hebt bijna elk dag weekend.Ik ga als ik weekend heb zelf donuts proberen te maken.![]()
Ik werk 6 dagen jij maar 5.
Work smart, not hard!

Ja moet sowieso 6 werken 5 ploegen
.Een bak oats met whey en fruit is ook altijd lekker.Wat is jullie go-to post workout?
Post workout eet ik rond uurtje of 19:00, pre bed een bak kwark. Heb niet echt zin om te koken maar ben een beetje out of ideas.
Meal preppen zodat je niet hoeft te koken?Wat is jullie go-to post workout?
Post workout eet ik rond uurtje of 19:00, pre bed een bak kwark. Heb niet echt zin om te koken maar ben een beetje out of ideas.

Volgens mij heeft hij 's avonds geen zin om te koken na het trainen. Dus bijvoorbeeld op zondagochtend lekker rustig wat maaltijden preppen, zodat je door de week niet hoeft te koken? Als je nooit zin hebt om te koken moet je een andere hobby zoeken...

Volgens mij heeft hij 's avonds geen zin om te koken na het trainen. Dus bijvoorbeeld op zondagochtend lekker rustig wat maaltijden preppen, zodat je door de week niet hoeft te koken? Als je nooit zin hebt om te koken moet je een andere hobby zoeken...![]()
@hoxyz is op zondag nog aan het bijkomen van RC123456789 _insert_willekeurige_RC eigenlijk.. Volgens mij wil hij gewoon helemaal nooit koken