XXL Nutrition

Wat eet je nu?

Waarom zou je twee keer per dag warm moeten eten dan? Just curious.. :)
Vraag dat aan @Bosco55555 want blijkbaar doet heel DBB dat :eyes:

Screenshot_2019-10-29-10-34-48-449_com.android.chrome.jpg

:roflol: Ik zou het liefst 3x per dag warm eten :heart:

Waarom zou je twee keer per dag warm moeten eten dan? Just curious.. :)
Warm of koud, heb gewoon geen zin om pre workout m'n prep te eten en post workout dan weer rijst/kip/vlees/pasta w/e. Zoek gewoon iets makkelijks waarbij je niet hoeft te koken.

McDonalds?

Wat is jullie go-to post workout?

Post workout eet ik rond uurtje of 19:00, pre bed een bak kwark. Heb niet echt zin om te koken maar ben een beetje out of ideas.

Gewoon een boterham met mager beleg en een zak gemengde sla of zo?

soep

dacht eerst dat ik per ongeluk tomatenpuree of iets voor in de ballekes te leggen heb gemaakt omdat het super dik was
maar het smaakte naar soep dus zal wel goed geweest zijn

Ben ik de enigste die veel volume eet in 1 keer ? 700 gram snijbonen met 100 gram kidneybonen , 500 gram kip , 60 gram almond boter , 500 gram kwark met 150 gram mango

Ben ik de enigste die veel volume eet in 1 keer ? 700 gram snijbonen met 100 gram kidneybonen , 500 gram kip , 60 gram almond boter , 500 gram kwark met 150 gram mango
Nee hoor, hier nog een groot volume liefhebber. Vanavond 1500 gram (!) groente, 200 gram rijst, 200 gram kip, noten en voor het slapen ook 500 gram kwark. Heerlijk met een foodbaby onder de wol. :roflol:
@Bert is ook van de grote hoeveelheden!

Nee hoor, hier nog een groot volume liefhebber. Vanavond 1500 gram (!) groente, 200 gram rijst, 200 gram kip, noten en voor het slapen ook 500 gram kwark. Heerlijk met een foodbaby onder de wol. :roflol:
Klopt , maar een halve kg vlees en 500 gram kwark is wel extreem en qua eiwitopname niet ideaal. Iets beter spreiden lijkt mij wenselijker.

Nondeju, anderhalf kilo groente!!! Da’s echt veul :D

Soms kom ik thuis van werk en heb ik een nuchtere maag.
Dan eet ik letterlijk zo’n hele zak spaghetti van 500gr op en na 10 min val ik in slaap op de bank. Na een uurtje ofzo ga ik dan trainen

(goeie spaghetti pomp tho)

´´Bij de condoleance van een begrafenis in het Duitse Wiethagen is per ongeluk spacecake geserveerd. Dertien personen die dachten dat ze normale cake aten, werden misselijk of duizelig, melden diverse Duitse media dinsdag. ´´

:roflol: !!!!!

Terug
Naar boven