Fitness Seller

Wat eet je nu?

Nee hoor, hier nog een groot volume liefhebber. Vanavond 1500 gram (!) groente, 200 gram rijst, 200 gram kip, noten en voor het slapen ook 500 gram kwark. Heerlijk met een foodbaby onder de wol. :roflol:
@Bert is ook van de grote hoeveelheden!
Lees nu pas die 1500 gram. Ik dacht dat ik extreem was, maar kom maar aan de helft (over de gehele dag wel 1 kg). Lekker man, veel volume! :)
Ik zit nu aan 300 gram kip, 700 gram groenten, 130 gram pasta. Dadelijk nog rijstwafels/Snack-a-Jacks met smeerkaas, pinkadaas, kip en een bak kwark.
Was vandaag nogal druk, vergaderingen, briefings en tussen-de-middag de DCP (sporttest) en heb permanente legering gekregen op de KHK, dus ben net verhuisd van het ene naar andere gebouw.

Lees nu pas die 1500 gram. Ik dacht dat ik extreem was, maar kom maar aan de helft (over de gehele dag wel 1 kg). Lekker man, veel volume! :)
Ik zit nu aan 300 gram kip, 700 gram groenten, 130 gram pasta. Dadelijk nog rijstwafels/Snack-a-Jacks met smeerkaas, pinkadaas, kip en een bak kwark.
Was vandaag nogal druk, vergaderingen, briefings en tussen-de-middag de DCP (sporttest) en heb permanente legering gekregen op de KHK, dus ben net verhuisd van het ene naar andere gebouw.
Die permanente legering heeft lang geduurd man. Voor zover ik weet is die legering wel prima. Ik meen mij zelfs te herinneren dat je beddengoed daar verschoond wordt voor je? :)

DCP de 3000 meter aangetikt natuurlijk? Naast de 60 push ups en 80 sit ups? :D
Als je dat nog lukt met je huidige BW ben je een een behoorlijke beul.

On topic: met 700 gram groente doe je ook leuk mee! Ik dacht dat jij meestal 's avonds ook richting de KG ging?

• Like
Waarderingen: BB_
Ben ik de enigste die veel volume eet in 1 keer ? 700 gram snijbonen met 100 gram kidneybonen , 500 gram kip , 60 gram almond boter , 500 gram kwark met 150 gram mango

Dat zijn volgens mij gewoon al meer kcal dan ik verspreid over de hele dag eet :roflol: .
Rond 22u nog pre bed: zelfgemaakte "peanutbutter swearl brownie" (JUMMIE), 125gr verse kaas + 10gr muesli, 100gr galia meloen + 50gr peer + 50gr pruim.
Kopje thee erbij.

Die permanente legering heeft lang geduurd man. Voor zover ik weet is die legering wel prima. Ik meen mij zelfs te herinneren dat je beddengoed daar verschoond wordt voor je? :)

DCP de 3000 meter aangetikt natuurlijk? Naast de 60 push ups en 80 sit ups? :D
Als je dat nog lukt met je huidige BW ben je een een behoorlijke beul.

On topic: met 700 gram groente doe je ook leuk mee! Ik dacht dat jij meestal 's avonds ook richting de KG ging?
Klopt, ik zat al wel op de KHK in V10, maar dat is zo'n tijdelijk gebouw (wat er waarschijnlijk over 20 jaar nog staat) en dat was al prima. Beddengoed wordt inderdaad gewisseld, zeker niet slecht. Je moet het natuurlijk wel zelf opmaken/afhalen, dus zo veel scheelt dat ook niet.
DCP was slechtste resultaat ooit, ik heb al maanden niet meer hardgelopen (echt een half jaar ofzo niet), dus gezien dat (en BW) heb ik er best vrede mee.

Dat zijn volgens mij gewoon al meer kcal dan ik verspreid over de hele dag eet :roflol: .
Rond 22u nog pre bed: zelfgemaakte "peanutbutter swearl brownie" (JUMMIE), 125gr verse kaas + 10gr muesli, 100gr galia meloen + 50gr peer + 50gr pruim.
Kopje thee erbij.
Lekker drool:
Pindakaas en 125 gram kaas tikt anders ook wel aan in de kcal (of bedoel je kwark, dat noemen jullie toch platte kaas?).

125gr magere verse kaas (staat zo op de pot :p): 59kcal en 10gr eiwit :).
W00t! Met kaas moest ik aan reguliere kaas denken (dat is minstens 250 kcal per 100 gram als het echt mager is, maar anders nog veel hoger), maar je bedoelt dus kwark / platte kaas? Wist niet dat dat zo heette. :)

W00t! Met kaas moest ik aan reguliere kaas denken (dat is minstens 250 kcal per 100 gram als het echt mager is, maar anders nog veel hoger), maar je bedoelt dus kwark / platte kaas? Wist niet dat dat zo heette. :)

Ja :).
1572381013052.png

Niet bereid
Gemiddelde voedingswaarde per 100g
Energie kcal 47 kcal
Totaal vetten< 0.5 g
Verzadigde vetten 0 g
Totaal koolhydraten 3.5 g
Suikers 3.5 g
Vezels 0 g
Eiwitten 8 g
Zout 0.1 g

• Like
Waarderingen: BB_
Ja :).
1572381013052.png

Niet bereid
Gemiddelde voedingswaarde per 100g
Energie kcal 47 kcal
Totaal vetten< 0.5 g
Verzadigde vetten 0 g
Totaal koolhydraten 3.5 g
Suikers 3.5 g
Vezels 0 g
Eiwitten 8 g
Zout 0.1 g
En wel bereid? :p
Goeie macro's. Ik weet dat in het Frans vaak fromage blanc wordt gebruikt.

Technisch gezien is magere kwark ook een hele jonge onrijpte kaas. :yarly:

En wel bereid? :p
Goeie macro's. Ik weet dat in het Frans vaak fromage blanc wordt gebruikt.

In mijn geval vanavond 85kcal, EKV 11/10/1 :p.
Macro's zitten inderdaad wel goed, en is nog van de goedkoopste in de lokale supermarkt ook.
Dus win-win :D.

Mijn macro's zijn 4800-5000 kcal, min. 100 gram vet, iets van 330 gram eiwit en de rest carbs. :)

Dagje geen carbs.
1e maaltijd 75gr bevroren bosbessen en 40gr protein
2e t/m 5e maaltijd 150gr vleesvervangers en 100gr komkommer
6e maaltijd 75gr frambozen en 40gr protein
7e maaltijd 2 eieren en 3 eiwitten

Dagje geen carbs.
1e maaltijd 75gr bevroren bosbessen en 40gr protein
2e t/m 5e maaltijd 150gr vleesvervangers en 100gr komkommer
6e maaltijd 75gr frambozen en 40gr protein
7e maaltijd 2 eieren en 3 eiwitten
Ah, ben je aan het cutten of een andere reden dat je carbs schrapt? Carb cycling?

Ah, ben je aan het cutten of een andere reden dat je carbs schrapt? Carb cycling?
Carb cycling 2 hoge dagen 2 normale dagen en 3 lage dagen.
Doel is om in december 10% of lager te staan.
En daarna langzaam richting zo laag mogelijk. Strepen in de strepen en strepen in mijn reet.

Terug
Naar boven