ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Lekker hoor.Wafel van de bakker, reep chocolade en colaflesjes. Hmmm
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker hoor.Wafel van de bakker, reep chocolade en colaflesjes. Hmmm
Weer geen zin om te koken ...hm!!!Wafel van de bakker, reep chocolade en colaflesjes. Hmmm
ja ik weet het tis zondag...vooruit dan maarWeer geen zin om te koken ...hm!!!ja ik weet het tis zondag...vooruit dan maar
Een kookcursus zou jou goed doen
.Kunnen koken is wat anders dan willen koken en het ook doenEen kookcursus zou jou goed doen.
Wanneer ben jij jarig?

Klopt maar koken kan ook snel en makkelijk zijn.Kunnen koken is wat anders dan willen koken en het ook doen![]()
Kunnen koken is wat anders dan willen koken en het ook doen![]()
Haat jij koken of kan/wil je dat gewoon niet? Ik snap dat je niet super luxe gaat koken. Maar wat jij nu eet is ook wel weer het uiterste.En ik mis warm eten ook niet, heb jarenlang geen warm eten gegeten omdat dat me niet lukte en het is nu wel ok zo. Af en toe warm eten in een restaurant en sporadisch thuis haha.
Haat jij koken of kan/wil je dat gewoon niet? Ik snap dat je niet super luxe gaat koken. Maar wat jij nu eet is ook wel weer het uiterste.
Klopt. Ik eet zelf 3-4 x per dag warm... kost me vaak maar 10 minuten...
ik mis het wel..... ik heb t altijd koud en warm eten valt lekkerder en kan ik meer kcal in kwijt.. (hou niet van zoet maar wel van hartig... )En ik mis warm eten ook niet, heb jarenlang geen warm eten gegeten omdat dat me niet lukte en het is nu wel ok zo. Af en toe warm eten in een restaurant en sporadisch thuis haha.

Klopt. Ik eet zelf 3-4 x per dag warm... kost me vaak maar 10 minuten...
ik mis het wel..... ik heb t altijd koud en warm eten valt lekkerder en kan ik meer kcal in kwijt.. (hou niet van zoet maar wel van hartig... )
Ik eet sporadisch "koud" als in zijnde inderdaad kwark/sojayoghurt met granen en fruit... maar hoofdmaaltijden lekker warm.![]()
verhaaltje.......De 1e keer dat mn zwager kokte toen hij pas getrouwd was, in een pan heet water, worstebroodjes kokenIk heb geen behoefte aan warm eten. Ik eet wel fruit en sla en zo.

snelle suikers.......kleurtjes
Sluikreclame voor het jumbo
Zullen die broodjes zuur hebben gesmaakt....verhaaltje.......De 1e keer dat mn zwager kokte toen hij pas getrouwd was, in een pan heet water, worstebroodjes koken![]()

Geen hesp?