MuscleMeat

Wat eet je nu?

En ik mis warm eten ook niet, heb jarenlang geen warm eten gegeten omdat dat me niet lukte en het is nu wel ok zo. Af en toe warm eten in een restaurant en sporadisch thuis haha.
Haat jij koken of kan/wil je dat gewoon niet? Ik snap dat je niet super luxe gaat koken. Maar wat jij nu eet is ook wel weer het uiterste.

Klopt maar koken kan ook snel en makkelijk zijn.
Klopt. Ik eet zelf 3-4 x per dag warm... kost me vaak maar 10 minuten...
En ik mis warm eten ook niet, heb jarenlang geen warm eten gegeten omdat dat me niet lukte en het is nu wel ok zo. Af en toe warm eten in een restaurant en sporadisch thuis haha.
ik mis het wel..... ik heb t altijd koud en warm eten valt lekkerder en kan ik meer kcal in kwijt.. (hou niet van zoet maar wel van hartig... )
Ik eet sporadisch "koud" als in zijnde inderdaad kwark/sojayoghurt met granen en fruit... maar hoofdmaaltijden lekker warm. :)

Klopt. Ik eet zelf 3-4 x per dag warm... kost me vaak maar 10 minuten...

ik mis het wel..... ik heb t altijd koud en warm eten valt lekkerder en kan ik meer kcal in kwijt.. (hou niet van zoet maar wel van hartig... )
Ik eet sporadisch "koud" als in zijnde inderdaad kwark/sojayoghurt met granen en fruit... maar hoofdmaaltijden lekker warm. :)

Ja kan ik me wel goed voorstellen in jouw geval.

Ik mis eten niet

8FFE71A4-BF1C-4745-8FE9-67826DB110D0.jpeg

Ben verkouden

Terug
Naar boven