AndroidHealthClinic

Wat eet je nu? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

100 gram zilvervliesrijst
220 gram kalkoenfilet
400 gram Thaise roerbakgroenten
200 gram champignons
2 teentjes knoflook
hoop kruiden, o.a. Johnny Boer Thai Red Curry
Stukje peper (habanero ofzo, lekker heet)
Beetje XXL Light sauce
Beetje ketjap low salt
 
1 banaan, 1 jonagold, bak fage yoghurt en 50g walnoten. Had daarvoor ook al 100g pindanoten opgepeuzeld. Woops.... fat intake vandaag zal wel goed zitten ;)
Kan je ook wel gebruiken ook he! ;)

enne.. wel de volle fage? Dat is trouwens echt extreem duur... en bevat behoorllijk wat lactose...

Nog duurder dan de nieuwe naturel Lindahl's Kvarg lactose vrij...
 
1 banaan, 1 jonagold, bak fage yoghurt en 50g walnoten. Had daarvoor ook al 100g pindanoten opgepeuzeld. Woops.... fat intake vandaag zal wel goed zitten ;)
gadverdamme!
 
240 gr bruine bonen - 100 gram kipfilet - 10gr olijfolie - 45 gram almondbutter + overdosis kruiden
For what it's worth: : de bonen van hak (ik neem meestal de kikkerewten of rode kidney bonen varieteit) zijn blijkbaar in promo in ah deze week (1+1), wellicht ook wel bruine bonen in hun assortiment
 
Kan je ook wel gebruiken ook he! ;)

enne.. wel de volle fage? Dat is trouwens echt extreem duur... en bevat behoorllijk wat lactose...
Hoe zegt men dat: een gegeven paard kijkt men niet in de bek? ;) heb dus zelf niet moeten betalen! Smaakte dus eens zo goed ;)

Mag bizar klinken, maar bij fage heb ik weinig tot geen last van buik ivm lactose (wat blijkbaar nogal wat mensen met lactose issues ervaren bij eten van griekse yoghurt: minder klachten dan 'normaal')
Wil trouwens ook eens iets anders eten af en toe dan altijd die plantaardige versies, verandering van spijs doet eten :)
 
XXL Night Protein + kwark + paar noten, standaard bedtime meal :D.
 
Gisteren gemaakt en vandaag de laatste op: appel muffins

In een kom mengen:
- 100gr havermeel (havermout fijnmalen)
- 50gr whey (ik had de smaak golden syrup)
- 1tl bakpoeder
- 1tl kaneel

In een kom mengen:
- 1 ei
- 100gr griekse yoghurt, kwark lukt vast ook
- 50ml melk

Natte ingrediënten bij de droge toevoegen. Als dat met een garde oid door elkaar zit, dan 100gr appel toevoegen.
Ik heb het verdeeld over 6 cupcakes en ~12 min in de airfryer op 200 graden gedaan. Ik doe het de volgende keer 10 minuten, omdat ze dan wat smeuïger blijven.

Je kan natuurlijk ook andere whey nemen en bosbessen / aarbei / chocolade erin gooien!
 
4 droge plakken roggebrood en voor het slapen nog een bak kwark.
 
Macaroni Carbonara.
 
500 gram magere kwark
1 appel beetje kaneel en suiker en kleine stukjes pure chocola✌
 
Oats whey banaan hazelnoot chocolade
Warm het lekkerste is de chocolade nog gesmolten. :eating:
20171006_143253.jpg
 
Om eerlijk te zijn ik gooi alles een beetje op de gok bij elkaar tegenwoordig :p.

Maar dit zit er vaak in.
ogv 150 a 200gr oats in de blender malen, 2 schepjes speculoos whey xxl, 1 of 2 bananen beetje bakpoeder + chocolade en soms geraspte komos.

En dan alles in een bakvorm mikken, roeren en in de oven? Geen water? :p
 
En dan alles in een bakvorm mikken, roeren en in de oven? Geen water? :p

Srry was de melk vergeten. Gewoon zoveel erbij doen dan je het goed kan mixen. Dat het een stevige smurrie is :). Bakpapier zou ik wel gebruiken anders blijft alles vastplakken.
 
Back
Naar boven