- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan je ook wel gebruiken ook he!1 banaan, 1 jonagold, bak fage yoghurt en 50g walnoten. Had daarvoor ook al 100g pindanoten opgepeuzeld. Woops.... fat intake vandaag zal wel goed zitten![]()

gadverdamme!1 banaan, 1 jonagold, bak fage yoghurt en 50g walnoten. Had daarvoor ook al 100g pindanoten opgepeuzeld. Woops.... fat intake vandaag zal wel goed zitten![]()
For what it's worth: : de bonen van hak (ik neem meestal de kikkerewten of rode kidney bonen varieteit) zijn blijkbaar in promo in ah deze week (1+1), wellicht ook wel bruine bonen in hun assortiment240 gr bruine bonen - 100 gram kipfilet - 10gr olijfolie - 45 gram almondbutter + overdosis kruiden
Hoe zegt men dat: een gegeven paard kijkt men niet in de bek?Kan je ook wel gebruiken ook he!
enne.. wel de volle fage? Dat is trouwens echt extreem duur... en bevat behoorllijk wat lactose...
heb dus zelf niet moeten betalen! Smaakte dus eens zo goed 

4 droge plakken roggebrood en voor het slapen nog een bak kwark.
Je moest eens weten. Zonder water he

Oats whey banaan hazelnoot chocolade
Warm het lekkerste is de chocolade nog gesmolten.
![]()

. Om eerlijk te zijn ik gooi alles een beetje op de gok bij elkaar tegenwoordig.
Maar dit zit er vaak in.
ogv 150 a 200gr oats in de blender malen, 2 schepjes speculoos whey xxl, 1 of 2 bananen beetje bakpoeder + chocolade en soms geraspte komos.

En dan alles in een bakvorm mikken, roeren en in de oven? Geen water?![]()
. Bakpapier zou ik wel gebruiken anders blijft alles vastplakken.