Fitness Seller

Wat eet je nu?

Bezoekers in dit topic

Dan doe je het goed :p

OT: eet nu deze. En ohmygawd echt een 9/10 bar
reeses-nutrageous-candy-bars-127281-im.jpg
Ik had ook een dikke mars vandaag hnnng. En zonet zelf custard gemaakt, maar die viel tegen helaas.
 
150 g witte rijst
130 g runderhart
350 g groente
1 el olijfolie
Soja saus, sambal en Chinese 5 spices.
 
Dan doe je het goed :p

OT: eet nu deze. En ohmygawd echt een 9/10 bar
reeses-nutrageous-candy-bars-127281-im.jpg
Die zijn echt top, je hebt er ook wat andere varianten van. Het is eigenlijk een Snickers in het kwardraat.
 
Die zijn echt top, je hebt er ook wat andere varianten van. Het is eigenlijk een Snickers in het kwardraat.
Je hoort ook altijd over de 'reese's pb cups' maar nog nooit gehad.

Waar vind je die dingen trouwens? Enkel via ecomm?
 
Je hoort ook altijd over de 'reese's pb cups' maar nog nooit gehad.

Waar vind je die dingen trouwens? Enkel via ecomm?
Hier in het centrum van Amsterdam kom ik de repen zelfs bij de bakker tegen. En Jamin heeft volgens mij verschillende Reese produkten, heb die PB cups er ook wel eens gezien.
 
Hier in het centrum van Amsterdam kom ik de repen zelfs bij de bakker tegen. En Jamin heeft volgens mij verschillende Reese produkten, heb die PB cups er ook wel eens gezien.

Ah zo! Tja, NL is op vele vlakken vooruitstrevender dan BE ;)
 
Ik eet nu een walnoten broodje met brie en een kampioentje met brie en zeeuws spek lekekr man
 
Die zijn echt top, je hebt er ook wat andere varianten van. Het is eigenlijk een Snickers in het kwardraat.

Zeg dat wel! Snickers is een stuk saaier vegeleken met die bar.

Je hoort ook altijd over de 'reese's pb cups' maar nog nooit gehad.

Waar vind je die dingen trouwens? Enkel via ecomm?

Ik woon op een campus, opgericht door een Amerikaans bedrijf. Hier verkopem ze het daaeom gewoon bij de albert heijn 20 meter van m'n huis :o

Anders vaak wel bij (grote) snoepwinkels ja.
 
Zeg dat wel! Snickers is een stuk saaier vegeleken met die bar.



Ik woon op een campus, opgericht door een Amerikaans bedrijf. Hier verkopem ze het daaeom gewoon bij de albert heijn 20 meter van m'n huis :o

Anders vaak wel bij (grote) snoepwinkels ja.
Lucky you :)
 
I eat your babies
 
Je kan best veel eten hoor! Alleen je moet gewoon alles zelf vers maken.


Om eerlijk te zijn vind ik bladerdeeg gruwelijk. Degene van consenza is glutenvrij maar sporen van sesam zijn ook niet fijn voor me :(

Je hebt ook glutenvrije bladerdeeg van va foods. Misschien die een keer proberen? Ik koop ze altijd bij de glutenvrije winkel hier in de buurt. Op hun website zie je alle verkooppunten :thumb:
 
Back
Naar boven