AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

Kinder Bueno

• Like
Waarderingen: Bubs
Rijst, broccoli--groentenmix, MM kipfilet gekruid.

50gr ontvette ham met 20gr Philadelphia light look/kruiden.

300 gram rijst/400 gram kip/400 gram kapucijners/4 gebakken eieren

Ofja de helft ervan, de rest komt later

1 bami kipsate , 1 roti kip zonder plaat ... 80 gram Whey met 400 ml Almond milk en als toetje 70 gram havermout net 40 gram Whey , 100 gram ananas en 150 gram blauwe bessen. Calorie of 2200 ongeveer.

Patat voor een persoon met mayonaise en een frikandel en een paar biertjes. Niet echt ideaal als je aan het afvallen bent maar af en toe een terugval moet kunnen.

400 gram bloemkool met 200 gram zalm , 60 gram Whey , 70 gram havermout met 40 gram Whey,40 gram pindakaas en een banaan en 15 gram noten

Komkommer #cutfood

80 gram Basmati rijst, 200 gram kip , 250 gram Thaise wokgroente, 30 gram cashewnoten , 10 gram kokosolie , beetje ketjap. Als toetje 60 gram Whey en 75 gram havermout met 40 gram Whey, 30 gram pindakaas en een banaan. 24 uur fasted en alles postworkout .. niks meer aan doen

1 pak volkoren brood en zo'n 500 gram pindakaas, twee hamburgers met curry en wat uitjes en twee koppen cafeine vrij koffie terwijl ik kijk naar 'Fittest on Earth (2018) op Netflix (aanrader, best goed gemonteerd).

Spareribs.. gisteren bbq gehad en had nu nog wat over.. weekje extra in de cut vrees ik ;-)

Zaterdagmiddag BBQ-feest gehad, veel bier erbij, zaterdagavond 2e feest, veel bier en snack's erbij.... gisteren BBQ gehad, veel bier erbij, taart vooraf, roomijs achteraf, veel zon en veel sigaretten.
Paar biertjes bij de MotoGP, extra biertjes gedronken op de F1 overwinning, paar extra biertjes vanwege de WK uitschakeling van Spanje.
Dus mijn vitamine B, -D, calorie en carcinogeen niveau's zijn weer prima op orde gebracht.

4 weken cut teniet gedaan, helaas.
Maar, gezelligheid is ook wel eens wat waard tijdens zo'n prima weekend.

Zaterdagmiddag BBQ-feest gehad, veel bier erbij, zaterdagavond 2e feest, veel bier en snack's erbij.... gisteren BBQ gehad, veel bier erbij, taart vooraf, roomijs achteraf, veel zon en veel sigaretten.
Paar biertjes bij de MotoGP, extra biertjes gedronken op de F1 overwinning, paar extra biertjes vanwege de WK uitschakeling van Spanje.
Dus mijn vitamine B, -D, calorie en carcinogeen niveau's zijn weer prima op orde gebracht.

Het leven is belangrijker uiteindelijk.

alle redenen zijn goed toch :)

..... alleen de weegschaal was het er niet helemaal mee eens vanmorgen.
3kg erbij in 2 dagen tijdens een cut :eek:
Ik heb nog goede hoop dat een goede hoop in het toilet dit wel weer recht zet.

2volkoren crackers, 25gr kippenwit en 25gr 20%vg kaas

Terug
Naar boven