Ciron
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 860
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 68kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
200g kip 200g rijst 300g spinazie 200g wortelen in kokos-curry saus
Het heeft mij in ieder geval best gesmaakt, hopelijk aan jou ook straks!Laat dit nu net groenten en vlees zijn dat ik nog heb liggen... weet ineens wat ik straks op de bank ga eten. Nog een paar kcals te gaan en morgen met de bbq zal ik vast niet veel groente eten.
Het heeft mij in ieder geval best gesmaakt, hopelijk aan jou ook straks!

Ik ben dus niet de enigste gek die vaak zoveel eet, gelukkig maar. Het bekende stokbrood met pindasaus .. dat heb ik lang niet gehoord.. mooi dit.. niks meer aan doen.7 hamburgers met pindasaus, 2 biefstukjes met knoflook, peper en zout, 8 shaslicks met pindasaus, 6 plakjes stokbrood met pindasaus, 3 cola lights, 2 paprika's, 400 gram runder slaatje ... en wvttk.
Morgen even iets minder eten, eigenlijk nog met reverse diet bezig... zie dit dagje maar even als een koolhydraat arme refeed![]()
Ik ben dus niet de enigste gek die vaak zoveel eet, gelukkig maar. Het bekende stokbrood met pindasaus .. dat heb ik lang niet gehoord.. mooi dit.. niks meer aan doen.
.
Lol dat heb je al zo vaak gedaan, maar nu plots is het een brug te ver

Of gewoon invriezen voor later?...
OT: 15gr muesli, 15gr volkoren cornflakes, 50gr aardbei, 30gr frambozen, 30gr bosbessen, 30gr bramen en 125gr magere yoghurt.
.
Lol dat heb je al zo vaak gedaan, maar nu plots is het een brug te ver![]()