AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

Gevulde pasta met zalmmoot , portie kibbeling .. tonijnsalade, makreel salade. Eiwitshake van 100 gram met aardbeien en ananas.. bami met rijst en kip met satesaus en kousenband.. calorie of 3000 .. het zal wel. 90 minuten cardio postworkout dus kan wel wat hebben.

pannenkoeken... speciaal voor de kids :D

• Like
Waarderingen: Bubs
120 gram rijstmihoen,2 ons biefstuk , 2 ons groenten - gram of 200 rijst met 1 ons kip, beetje kousenband - cassave met pindasaus en sambal - 80 gram Whey met 200 gram aardbeien ... calorie of 2500 ofzo

200g kip 200g rijst 300g spinazie 200g wortelen in kokos-curry saus

200g kip 200g rijst 300g spinazie 200g wortelen in kokos-curry saus

Laat dit nu net groenten en vlees zijn dat ik nog heb liggen... weet ineens wat ik straks op de bank ga eten. Nog een paar kcals te gaan en morgen met de bbq zal ik vast niet veel groente eten.

Laat dit nu net groenten en vlees zijn dat ik nog heb liggen... weet ineens wat ik straks op de bank ga eten. Nog een paar kcals te gaan en morgen met de bbq zal ik vast niet veel groente eten.
Het heeft mij in ieder geval best gesmaakt, hopelijk aan jou ook straks!

Laatste vd dag: abrikozen havermout en pindakaas

Het heeft mij in ieder geval best gesmaakt, hopelijk aan jou ook straks!

Bedankt, smaakte goed, had niet alle ingrediënten die ik gewoonlijk in de curry gooi, maar redelijk weten te benaderen.

Nu aan een paprika mix met sausje. Ben nog bezig met mijn reverse diet, dus helaas niet alle kcal dat ik gewoonlijk kan hebben.

Smoothie met spinazie, aardbeien, bosbessen, framboos, bramen, amandelmelk en havermout.

Late 10.00 uurs snack, 80 gram havermout + 40 gram aarbei-kiw whey dat mijn ega besteld had... zo vies dat smaakje

150 gram rijst , 250 gram kip met kousenband , wat pindasaus .. een ei met kerrie .. avocado voor de vetten erbij .. 120 gram Whey met een banaan en 20 gram chocolade

7 hamburgers met pindasaus, 2 biefstukjes met knoflook, peper en zout, 8 shaslicks met pindasaus, 6 plakjes stokbrood met pindasaus, 3 cola lights, 2 paprika's, 400 gram runder slaatje ... en wvttk.

Morgen even iets minder eten, eigenlijk nog met reverse diet bezig... zie dit dagje maar even als een koolhydraat arme refeed ;)

7 hamburgers met pindasaus, 2 biefstukjes met knoflook, peper en zout, 8 shaslicks met pindasaus, 6 plakjes stokbrood met pindasaus, 3 cola lights, 2 paprika's, 400 gram runder slaatje ... en wvttk.

Morgen even iets minder eten, eigenlijk nog met reverse diet bezig... zie dit dagje maar even als een koolhydraat arme refeed ;)
Ik ben dus niet de enigste gek die vaak zoveel eet, gelukkig maar. Het bekende stokbrood met pindasaus .. dat heb ik lang niet gehoord.. mooi dit.. niks meer aan doen.

Ik ben dus niet de enigste gek die vaak zoveel eet, gelukkig maar. Het bekende stokbrood met pindasaus .. dat heb ik lang niet gehoord.. mooi dit.. niks meer aan doen.

Niet mijn beste moment... en hield mij nog in. Krijg ik vanochtend een SMS van mijn moeder, of ik woensdag zin heb in bolognesesaus. Niet dat rommel dat klaar is in 5 a 10 minuten, maar de variant dat een paar uur staat te pruttelen :janken:.

Komend weekend bestrating eruit trekken bij mijn ouders, ik denk dat het stenen gaat regenen als ik als een beest die dag de stenen eruit trek, mooie cardio.

Zeg dan gewoon dat je er geen zin in hebt ;)

Of gewoon invriezen voor later?...
OT: 15gr muesli, 15gr volkoren cornflakes, 50gr aardbei, 30gr frambozen, 30gr bosbessen, 30gr bramen en 125gr magere yoghurt.

Of gewoon invriezen voor later?...
OT: 15gr muesli, 15gr volkoren cornflakes, 50gr aardbei, 30gr frambozen, 30gr bosbessen, 30gr bramen en 125gr magere yoghurt.

Dat was ongeveer het plan waar ik op uit kwam, op macro's eten en de rest invriezen. Moet ik ze alleen op tijd deur uitwerken ;).

10.00 glas water en 250 gram kwark :(

12.00 2 volkoren broodjes, 4 eieren, 4 plakjes kipfilet :(

*voelt aan als een dieet dit compensatie dagje*

Terug
Naar boven