AndroidHealthClinic

Wat ga je doen vandaag?

daarnet telefoontje gehad van m'n broer om vanavond bij hem thuis te bbq'en :)

veel eten ga ik er iig niet doen --> cutten! :P

ik wil terrasje doen!!!

ik was zojuist buiten maar pfff beetje te warm zegf om mijn zware lijf zo mee te slepen.. haha

Ik was gister de hele dag buiten, echt heerlijk, maar vandaag moest ik huiswerk doen, thuis en op school en 't is hier veel te warm en ik kan me gewoon niet concentreren. :S Straks werken en daarna naar 3voor12 radio live. :D Wou dat ik op een terras zat, heb echt zó geen zin om te werken...

''zware lijf'' :roflol: ik weeg bijna twee keer zoveel als jou.

Ik was gister de hele dag buiten, echt heerlijk, maar vandaag moest ik huiswerk doen, thuis en op school en 't is hier veel te warm en ik kan me gewoon niet concentreren. :S Straks werken en daarna naar 3voor12 radio live. :D Wou dat ik op een terras zat, heb echt zó geen zin om te werken...

Je kan ook een carriere achter de vuilniswagen ambiëren. Ben je ook de hele dag buiten.

lekker heel de dag in zo'n heerlijke geur... bah bah

ja joh ik ben smerig vet... bah... :D

Zou kunnen, is ook nog eens goed voor m'n spieren (=hele dag training).
Stop dan maar rap met leren en ga van de laatste zonnestralen van de dag genieten. Op een terrasje is het momenteel nog goed te toeven. Ondergetekende komt er net vandaan.

En purple is inderdaad erg vet, ja :)

Stop dan maar rap met leren en ga van de laatste zonnestralen van de dag genieten. Op een terrasje is het momenteel nog goed te toeven. Ondergetekende komt er net vandaan.

En purple is inderdaad erg vet, ja :)

Heerlijk, ben jaloers. :D Ik moet zo werken dus geen terrasje voor flower.

geloof maar wel.

ik ging net een beetje shoppen ook. Maar werd niet blij van de maten die ik paste.

Nog meer naakt rondrennen.

Terug
Naar boven