MuscleMeat

Wat ga je doen vandaag?

Gohja, buiten de woningen zijn de meeste zaken wel duur. Ik wil ook die kant op:D Skövde! Waar is de tijd...

@Hinko: kan niet, of toch moeilijk. Ze squashed maar dat is in hetzelfde gebouw dus ik zie haar niet zo veel, zelden eigenlijk...

dan ga je ook squashen he slimme :p :D

Buiten de woningen? Gezondheidszorg is gratis, OV is goedkoop, water zit meestal bij de huur in, electra kost zo goed als niks, eten is net zo duur als hier, alleen het uitgaan kost wat meer.

M'n vriendin (in de tijd toen) moest +-1u45min op de bus zitten om naar school te gaan, ze woonde niet zo afgelegen. Uiteindelijk verhuist en nu "maar" 25min op de bus:D

@Hinko: :nowai:

Even op bed CSI kijken. Ben op...

M'n vriendin (in de tijd toen) moest +-1u45min op de bus zitten om naar school te gaan, ze woonde niet zo afgelegen. Uiteindelijk verhuist en nu "maar" 25min op de bus:D

@Hinko: :nowai:

Als ik de school ga doen die ik wil moet ik 20/30 min fietsen, 50 min met de trein en dan nog 20/30 minuten met de bus ;) Ben het reizen wel gewend

ik probeer mijn vrouw uit te leggen dat dit forum bedoeld is voor mensen die aan krachtsport doen...............maar ze wordt met de dag nieuwsgieriger......
:o

Ik dacht dat ze hier al lid was op het forum.

Dus kan ze toch kijken

hoezo zeg je anders verkeerde dingen...

wat zou je dan hypothetisch gezien niet mogen zeggen. :)

GTA 4 Online spelen :D yeaaahhhh nog deze week vakantie dan weer het saaie school routine |)

denk dat ik maar eens weer naar buiten moet gaan ben te lang binnen en GTA is TE VERSLAVEND :|

Strandje pakken om een uur of 11 vandaag

Ik ga nu maar mijn mickey Mouse Pyama aandoen. Mijn tandjes poetsen, knuffel zoeken en slaapie doen.

Daarnet nog wa buiten zitten leren met kameraad. Boeken meegenomen en ons aan het gymnasium gezet onder de lampen.

En nu ga ik sebie slapen.

9:00 trainen

rest van de dag van het weer genieten en achter de bar staan

net terug vant werk
potje kwark op eten
en slapen

Terug
Naar boven