MuscleMeat

Wat ga je doen vandaag?

Ik ben destroyed na 3 dagen trainen.. ik doe vandaag helemaal niks. Of misschien doe ik wel een beetje nek-werk.. dat lijkt me een nog beter idee.

Eerst zo even lekker lang poepen ..
daarna:
-douchen
-prince2 leren
-boodschappen doen
-zonnebankje
-prince2 leren
-eten
-kijken of ik de dumbbells nog van de grond krijg na 3mnd :eek:
-champagne party met me vriendin

:P

Mijn sportschool is wel open, dus ga straks lekker trainen.. Word flink cardio vandaag, want ik werd niet zo blij op de weegschaal vandaag (ff laten gaan de afgelopen dagen..)

- Kijken of de winkels open zijn vandaag
- Cadeau uitzoeken voor een vriendin
- Gamen
- Paaaartyyyyy!

Eten, GTA4 spelen en de rest weet ik nog niet

Ik ga lekker m'n bed in, heb vannacht geen oog dicht gedaan, was aan het chatten met vrienden in uk.
Moest om half 6 's ochtends op m'n werk zijn, en ik wist dat er geen bussen rijden, maar meestal krijg ik wel een lift van mensen die in het zelfde bedrijf werken.
Precies op het moment dat ik de werkgever wou opbellen dat ik niet kon komen, stopte er een sjaakie die vroeg of ik mee wilde rijden, helaas pindakaas anders had ik lekker kunnen slapen tot in de middag.

vervelen, dbben verderniks

Eten, rusten, beetje pc'en.

rustdag, ik ga totaal niks doen, kom ook niet uit m'n kamerjas :D

Zo eens proberen wat te eten zien te vinden, dan nog weer een tijdje nutteloos achter mijn pc hangen tot ik naar mijn werk kan, daar nutteloos bezig zijn. Hopen dat het net zo stil is als gisteren, dan ben ik weer eerder vrij.
Vanavond verder alleen thuis, mijn pa en zusje zijn naar mijn oma toe, dus allemaal geen idee verder! Wachten tot het morgen is denk ik.

Boomstronk uitgegraven, stukjes gehakt, tuin gedaan en zo voor pampus vor de tv liggen :D

Trimmen in het bos, eten klaar maken en dan om half 9 richting dromenland.

nog wat cd'tjes overnemen
trainen

en dan naar een openluchtfeestje :banana:

hebben wel tentjes en vuurtjes voorzien in geval het zou gaan regenen :P
booze ook, maar daar blijf ik af... hou het bij popperzzz :devil:

Vandaag lekker niks doen :d
beetje internetten/muziek/eten :D zoiets hehe

Ik ga vandaag trainen(schouders, buik en misschien cardio).

nu nog gaan? man wat laat, wij al geweest...:D

vanmiddag lekker fietsen en vanavond nog ff buik trainen.

Zo dadelijk lekker voetballen met mijn kinderen en wat buurtkinderen er bij. Wordt weer hijgen voor deze man!

Terug
Naar boven