AndroidHealthClinic

Wat ga je doen vandaag?

Ben een film van cutler aan het downloaden, welke het is weet ik nog niet. Om 5 uur vertrek ik naar mijn werk.

Boeken doorwerken zodat ik eerder klaar ben met opleiding. Naar me oma toe en nog even wat thuis trainen. Sportschool dicht heb ik een humeurtje:(.

MVg:D

Eten,rusten, misschien wat gamen

Net getraind en daarna geleerd voor me exames :)! straks nog even leren en dan chilleeeeeeeen en lekker niets doen. Tot rust komen. 1 worden me mezelf. Even lekker rustig in me eentje. dussss :D!

ben nog even naar strand geweest

lui zijn
pas zondag avond weer werken
sewes langs men ouders en carwash
vanavond opstap nog

ik heb net mijn haar geblondeerd ga nu even buiten lopen om mijn haar sneller te laten drogen om te zien of het niet te is geworden. :P

Anders wordt het moregn bezoekje aan de kapper.

Geblondeerd wat was de originele kleur dan?

Zo weer eten natuurlijk:D. En gezellig klaarmaken voor werk morgen ( ik moet echt eens opletten de juiste dagen vrij te nemen :mad:)

Mvg:D

Had juist een zegel op mijn tong liggen.

Beetje de psychedelica wereld verkennen en er achteraf een sterker beter pesoonlijkheid aan over houden met een grotere zelfkennis :heart:

Nog even langs een maatje van me, dikke ganja smoke, en wat nadromen en vertellen over mijn trip. Het was een mooie trip :heart: maar wat ben ik blij dat ik terug ben.

Terug in de realiteit waar ik morgen moet gaan werken .... en daarna nog een dikke pr ga pakken op de squat :hedbang:

• Topic Starter Topic Starter
Ga straks trainen, kan niet wachten tot Maandag.

ben genoeg uitgerust.

Ben nu aan het werk. Iets verrekt in mijn rug toen ik opstond dus net spierverslappertje genomen. Nou dus hopen dat ik om 12.00 kan trainen. Betwijfel het :(

Tot die tijd dbb grinden :D

werken slapen trainen natuurlijk en een verjaardag dus kortom een druk dagje vandaag maar wel lekker

braque zijn at work..

Nu meteen trainen, en dan wat GTA spelen ;)

Terug
Naar boven