Fitness Seller

Wat ga je doen vandaag?

Naar het stadhuis een neuw rijbewijs aanvragen en me ruit laten vervangen want er hebben gusteren domme apen me autoradio gepikt en mlijn rijbewijs was ik in de auto vergeten .

• Topic Starter Topic Starter
Naar het stadhuis een neuw rijbewijs aanvragen en me ruit laten vervangen want er hebben gusteren domme apen me autoradio gepikt en mlijn rijbewijs was ik in de auto vergeten .

Succes, zal moeilijk gaan op Zaterdagmiddag.

eerst aangifte doen bij politie,en met die aangifte ga je Maandag naar de gemeente.

Weinig, t regent hier. Echt een beetje een zondagsgevoel.

Zo nog even ene boodschapje doen. Misschien vanavond nog ergens wat drinken en bij vriendin slapen.

ik moet ook nog boodschapjes doen. Verder blijf ik thuis.

Vanochten ff bodycombat gedaan en net schoenen gekocht voor mijn zoon
en nu ff kijken of er nog iets leuks op het forum staat.
Tja met dit kloteweer (in verhouding met vorige week dan) blijf je al snel binnen.

1- naar het bos
2- naar koffiewinkel
3- mycom een nieuwe laptop halen en een videokaart
4- eten klaar maken
5- aan site werken
6- de stad in
7- eod

Net terug van de Colruyt, wat een schijtwinkel!

Geen kwark
Geen tonijn
Ex werkt aan de kassa (toen ik het door had, ben ik subtiel veranderd van kassa)
Teveel volk van de gym daar

na 4 delhaize en gb's toch nog speculaaspasta gevonden :D

Morgen gaan kijken naar de NABBA Nationals, wel eindje rijden (anderhalf uur) maar hoop toch om veel te zien te krijgen;) M'n eerste wedstrijd waar ik ga gaan kijken.

Ga zo lekker op bed liggen. Ben niet helemaal lekker geworden vanavond.

weer teveel bier, purple...waarom doe je dat dan

haha nee joh lust geen bier

Gewerkt, nu aan het chillen.
Straks lekker slapen.

zou vanavond naar een salsa feest gaan, maar ben bankroet en moet voor maandag een presentatie geven, dus ben ik er nu maar mee bezig. mama is ook morgen jarig, dus zal er dan geen tijd voor hebben:)

Terug
Naar boven