Fitness Seller

Wat ga je doen vandaag?

ik wilde eigenlijk gek gaan doen, eens een keer 's nachts gaan trainen bij Gold's Gym! ( kan wel van maandag t/m vrijdag, maar mijn vrouw wil dat ik tot volgende week wacht)
:o

ik ga nu wel slapen, vrouwtje wordt boos!
:o

Zwak hoor Klusje, zo vroeg gaan slapen!

Vandaag eens naar de andere kant van de stad met de fiets op zoek naar een deftige MP3-speler... Zeker 1u rijden, moet dan nog terug ook.

Geld overmaken, even boodschappen doen, douche, eten, trainen.

That's about it.

effe halfuurtje in het zonnetje gezeten, mooie helder blauwe lucht

sebiet naar bxl.
bbq en td'ke doen

Straks nog wat gamen. Morgen naar Gent naar m'n zus, ligt al een paar dagen op intensive care en 's avonds naar de opendeur van hogeschool HOWEST

Gohja, wat is ernstig? Ze is niet dood allesinds;) Op straat heeft ze haar ligamenten gescheurd van beide knieen en ze is naar de kant van de rijbaan gevallen waar er net een auto passeerde en is tegen die auto gevlogen. Heb haar nog niet gezien of gehoord (woont bij haar vriend in Gent), morgen eens gaan kijken.

Ik heb gister een nieuwe fiets gekocht.. Een moederfiets, aangezien ik beide kiddies mee moet nemen op de fiets is dat de beste keuze geweest.. Duuuuuuussssss ik ga vandaag lekker fietsen!! Misschien asl het echt te warm is , zwemmen!

Iedereen alvast een fijne dag !!

greetz

Voor de verandering, werken-eten-trainen en slapen.

Ik wilde graag naar het strand, maar niemand wilde mee. Dus ben maar gaan werken...

:(

Wilde naar strand, ging het regenen :(

Zometeen even naar de stad. Misschien ga ik een petje kopen

Trainen maar heb eigenlijk geen ene moer zin.

vanavond MMA seminarie van Bass Rutten in antwerpen!

Ff nog wat leren voor een tentamen en straks trainen.

Terug
Naar boven