AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Mijn dag is verpest door het feit dat Vincent van Gogh begraven is zonder zijn missende oor. Dat lijkt me zo erg om met zo'n gemis begraven te moeten worden.

Behalve dan dat hij zijn geweer heeft gericht en heeft geschoten./in het vliegtuig is gekropen en bommen heeft losgelaten.

Sorry, die ongein gaat er bij mij niet in.
Ik zou nog liever bij mijzelf een kogel door mijn kop jagen dan zo ongelooflijk veel andere mensen de dood in te helpen.

Doe je gewoon niet.

Even nuanceren:
Natuurlijk snap ik ook wel dat ze heus niet in rijtjes stonden te springen om 'mee te mogen doen'. Maar de mensen die in gaskamers hebben gewerkt en op concentratie kampen waren ZO bewust bezig met uithongeren, mishandelen, beroven en moorden van de gevangenen, daar kan ik niet aan voorbij kijken.

Nog even en ze gaan Hitler himself meenemen in de herdenking. Hij kon er ook niets aan doen dat hij gestoord was.
Minstens zo bizar.

Mijn punt? We gaan te ver in het 'denken voor anderen' en als je je maar lang genoeg wilt verplaatsen in anderen, ga je op den duur van alles maar 'normaal' vinden.

Ik vind het niet normaal om Duitsers te herdenken tijdens de dodenherdenking in NL.
Maar dat is mijn persoonlijke mening. Ik ga er niet om discussieren, ieder het zijne.

Zeker niet akkoord.
Als je over een beetje kennis van het Duitse volk beschikt dan weet je ook dat zij nog altijd zeer erg gedegouteerd zijn ivm alles wat met Hitler te maken heeft. En de Duitse burgers herdenken vind ik normaal, als jij in Duitsland had gewoond die tijd was jij er ook bij geweest. En achter je computer is het natuurlijk makkelijk om tegendeel te beweren, maar als je niet deed wat ze vroegen dan werd je zelf gemarteld. Komt er dan nog eens bij dat je je kinderen etc in de steek laat door je te verzetten...

Zij geloofden dat hun daden gerechtvaardigd waren, dat is het doel van indoctrinatie. alsof zij wisten dat hitler zo massaal genocide ging plegen; of dacht je dat hij aan de macht was gekomen met "gas the jews"!

en wat die gaskamers betreft: iedereen werkte daar zo doelgericht dat ze het totale plaatje niet meer zagen. een bureaucratisch systeem waar men zo een specifieke functie had dat niemand zich rechtstreeks verantwoordelijk voelde.

dit, wou alleen niet verder in discussie gaan omdat het zinloos leek en een gevoelig onderwerp is volgensmij. t/m 1937 was er ook geen anti-joden propaganda. verschrikkelijke kerel die hitler alleen hij was wel slim

compleet afgemat met trainen maar moet nu eigenlijk een rapport schrijven:mad:

Jongen zoveel 100jaar geleden hadden we ruzie met Spandjaarden enzo.

Mijn dag is verpest door het feit dat Vincent van Gogh begraven is zonder zijn missende oor. Dat lijkt me zo erg om met zo'n gemis begraven te moeten worden.

pics van missende oor?

Poker_FaceCzyste.png

Behalve dan dat hij zijn geweer heeft gericht en heeft geschoten./in het vliegtuig is gekropen en bommen heeft losgelaten.

Sorry, die ongein gaat er bij mij niet in.
Ik zou nog liever bij mijzelf een kogel door mijn kop jagen dan zo ongelooflijk veel andere mensen de dood in te helpen.

Doe je gewoon niet.

Even nuanceren:
Natuurlijk snap ik ook wel dat ze heus niet in rijtjes stonden te springen om 'mee te mogen doen'. Maar de mensen die in gaskamers hebben gewerkt en op concentratie kampen waren ZO bewust bezig met uithongeren, mishandelen, beroven en moorden van de gevangenen, daar kan ik niet aan voorbij kijken.

Nog even en ze gaan Hitler himself meenemen in de herdenking. Hij kon er ook niets aan doen dat hij gestoord was.
Minstens zo bizar.

Mijn punt? We gaan te ver in het 'denken voor anderen' en als je je maar lang genoeg wilt verplaatsen in anderen, ga je op den duur van alles maar 'normaal' vinden.

Ik vind het niet normaal om Duitsers te herdenken tijdens de dodenherdenking in NL.
Maar dat is mijn persoonlijke mening. Ik ga er niet om discussieren, ieder het zijne.

Misschien even "Bombardement Dresden" googelen. Ja, wat was "onze zijde" toch zo braaf... Minstens 95% van de mensen die daar rondliepen heeft ook nooit een geweer tegen een Nederlander (of een andere geallieerde) gericht hoor.

Dresden was een toepassing van het systeem tapijtbombardementen met als doel om zoveel mogelijk slachtoffers te veroorzaken om zo de Duitse moraal te breken.
... Zoveel mogelijk mensen doden om een bepaald doel te bereiken... Wat waren de geallieerden toch engeltjes :).

Misschien even "Bombardement Dresden" googelen. Ja, wat was "onze zijde" toch zo braaf... Minstens 95% van de mensen die daar rondliepen heeft ook nooit een geweer tegen een Nederlander (of een andere geallieerde) gericht hoor.

Dresden was een toepassing van het systeem tapijtbombardementen met als doel om zoveel mogelijk slachtoffers te veroorzaken om zo de Duitse moraal te breken.
... Zoveel mogelijk mensen doden om een bepaald doel te bereiken... Wat waren de geallieerden toch engeltjes :).

Hoor je mij niet zeggen, daar gaat het mij ook niet om.

Zoals ik zei; ik ga er geen discussie over voeren. Voor mijn GEVOEL is het gewoon een beetje krom. Ik kan mij levendig indenken dat er genoeg ouderen zijn die hier moeite mee hebben.

Verder kun je uren over de oorlog discussieren/praten. Doe ik graag maar dat was met mijn post de opzet niet. Inhoudelijk ben ik het met je eens, maar daar gaat mijn post niet over.

(...)
(...)
Whaha dat heb ik in het dagelijks leven heel vaak. Lekker tolerant word je ervan inderdaad.

Wat betreft het onderwerp snap ik je punt wel.

Jongen zoveel 100jaar geleden hadden we ruzie met Spandjaarden enzo.

En de Engelsen... Van allebij gewonnen :) Vergeet niet dat Nederland Engeland had veroverd in 1800, onder naam van Willen van Oranje:D Alleen was het wel van korte duur... We hadden Engeland zo'n 7 jaar bezet, waar Willem van oranje op de troon zat voor die 7 jaar:D

En de Engelsen... Van allebij gewonnen :) Vergeet niet dat Nederland Engeland had veroverd in 1800, onder naam van Willen van Oranje:D Alleen was het wel van korte duur... We hadden Engeland zo'n 7 jaar bezet, waar Willem van oranje op de troon zat voor die 7 jaar:D

kerel is geboren in de 16de eeuw...

Zelfs ik als belg weet dat...(europa universalis 3)

not sure if just trolling or also a dumbass...

Heupen helemaal naar de t*ring van het zwemmen vandaag bij centerparks.
Zullen morgen wel mooie blauwe plekken zijn.

De eemhof is een beetje ver vanuit Groningen. We zijn bij de Huttenheugte geweest

aah ja das waar. ach ja als je het maar naar je zin hebt gehad is een beetje blauw niet erg toch:P

---------- Post toegevoegd Tue 1 May 2012 om 23:03 ----------

beviel het wel een beetje? ook kwa huisje ofzo?
want ik wil weekendje weg met me vriendin, alleen eemhof is tever vanuit heerenveen

ik heb weekend eemhof gedaan samen met me vriendin.

ik had een huisje met sauna en bubbelbad.

prima huisje ben er alleen uit geweest voor de boodschappen:D

Terug
Naar boven