- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Behalve dan dat hij zijn geweer heeft gericht en heeft geschoten./in het vliegtuig is gekropen en bommen heeft losgelaten.
Sorry, die ongein gaat er bij mij niet in.
Ik zou nog liever bij mijzelf een kogel door mijn kop jagen dan zo ongelooflijk veel andere mensen de dood in te helpen.
Doe je gewoon niet.
Even nuanceren:
Natuurlijk snap ik ook wel dat ze heus niet in rijtjes stonden te springen om 'mee te mogen doen'. Maar de mensen die in gaskamers hebben gewerkt en op concentratie kampen waren ZO bewust bezig met uithongeren, mishandelen, beroven en moorden van de gevangenen, daar kan ik niet aan voorbij kijken.
Nog even en ze gaan Hitler himself meenemen in de herdenking. Hij kon er ook niets aan doen dat hij gestoord was.
Minstens zo bizar.
Mijn punt? We gaan te ver in het 'denken voor anderen' en als je je maar lang genoeg wilt verplaatsen in anderen, ga je op den duur van alles maar 'normaal' vinden.
Ik vind het niet normaal om Duitsers te herdenken tijdens de dodenherdenking in NL.
Maar dat is mijn persoonlijke mening. Ik ga er niet om discussieren, ieder het zijne.
Zij geloofden dat hun daden gerechtvaardigd waren, dat is het doel van indoctrinatie. alsof zij wisten dat hitler zo massaal genocide ging plegen; of dacht je dat hij aan de macht was gekomen met "gas the jews"!
en wat die gaskamers betreft: iedereen werkte daar zo doelgericht dat ze het totale plaatje niet meer zagen. een bureaucratisch systeem waar men zo een specifieke functie had dat niemand zich rechtstreeks verantwoordelijk voelde.
Mijn dag is verpest door het feit dat Vincent van Gogh begraven is zonder zijn missende oor. Dat lijkt me zo erg om met zo'n gemis begraven te moeten worden.
Behalve dan dat hij zijn geweer heeft gericht en heeft geschoten./in het vliegtuig is gekropen en bommen heeft losgelaten.
Ik zou nog liever bij mijzelf een kogel door mijn kop jagen dan zo ongelooflijk veel andere mensen de dood in te helpen.
Doe je gewoon niet.
Even nuanceren:
Natuurlijk snap ik ook wel dat ze heus niet in rijtjes stonden te springen om 'mee te mogen doen'. Maar de mensen die in gaskamers hebben gewerkt en op concentratie kampen waren ZO bewust bezig met uithongeren, mishandelen, beroven en moorden van de gevangenen, daar kan ik niet aan voorbij kijken.
Nog even en ze gaan Hitler himself meenemen in de herdenking. Hij kon er ook niets aan doen dat hij gestoord was.
Minstens zo bizar.
Mijn punt? We gaan te ver in het 'denken voor anderen' en als je je maar lang genoeg wilt verplaatsen in anderen, ga je op den duur van alles maar 'normaal' vinden.
Ik vind het niet normaal om Duitsers te herdenken tijdens de dodenherdenking in NL.
Maar dat is mijn persoonlijke mening. Ik ga er niet om discussieren, ieder het zijne.
.Misschien even "Bombardement Dresden" googelen. Ja, wat was "onze zijde" toch zo braaf... Minstens 95% van de mensen die daar rondliepen heeft ook nooit een geweer tegen een Nederlander (of een andere geallieerde) gericht hoor.
Dresden was een toepassing van het systeem tapijtbombardementen met als doel om zoveel mogelijk slachtoffers te veroorzaken om zo de Duitse moraal te breken.
... Zoveel mogelijk mensen doden om een bepaald doel te bereiken... Wat waren de geallieerden toch engeltjes.
Mijn dag is verpest door het feit dat Vincent van Gogh begraven is zonder zijn missende oor. Dat lijkt me zo erg om met zo'n gemis begraven te moeten worden.

Whaha dat heb ik in het dagelijks leven heel vaak. Lekker tolerant word je ervan inderdaad.(...)
(...)
Be
Jongen zoveel 100jaar geleden hadden we ruzie met Spandjaarden enzo.
Vergeet niet dat Nederland Engeland had veroverd in 1800, onder naam van Willen van Oranje
Alleen was het wel van korte duur... We hadden Engeland zo'n 7 jaar bezet, waar Willem van oranje op de troon zat voor die 7 jaar
En de Engelsen... Van allebij gewonnenVergeet niet dat Nederland Engeland had veroverd in 1800, onder naam van Willen van Oranje
Alleen was het wel van korte duur... We hadden Engeland zo'n 7 jaar bezet, waar Willem van oranje op de troon zat voor die 7 jaar
![]()
Heupen helemaal naar de t*ring van het zwemmen vandaag bij centerparks.
Zullen morgen wel mooie blauwe plekken zijn.
?ja en was met mijn neefjes van 6 en die wilde echt 30 keer achter elkaar der vanaf haha
ja dan ben je morgen zo blauw als een smurf. welk park ben je geweest?
De eemhof?
De eemhof is een beetje ver vanuit Groningen. We zijn bij de Huttenheugte geweest
De eemhof is een beetje ver vanuit Groningen. We zijn bij de Huttenheugte geweest

beviel het wel een beetje? ook kwa huisje ofzo?
want ik wil weekendje weg met me vriendin, alleen eemhof is tever vanuit heerenveen