- Waardering
- 368
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ieder jaar kapot druk man. Vrijwillig de op de korenmarkt als een stel sardientjes opeengepakt staan. Waarom? geen idee.
Ben blij dat sinds vorig jaar Beat The Bridge is, lekker hardstyle onder de brug en mijn type mensen. "helaas" zit ik nu op Curacao ;p

Ik heb dat daar 1x vrijwillig gedaan. NOOIT meer. Jezus, geen doorkomen aan man. Is echt niet leuk meer.Dat ik het gister niet meer vol hield in Arnhem, en dus rond 8 uur naar huis ging...![]()
Ik heb dat daar 1x vrijwillig gedaan. NOOIT meer. Jezus, geen doorkomen aan man. Is echt niet leuk meer.
Jansplaats was nog wel te doen.
.Been there done that

hahadie ligt toevallig niet op station in Heerenveen?
want toen ik daar smiddags aankwam lag er een trui en savonds lag die er nogsteeds haha

Meisje waar ik het heeeeeel goed mee kan vinden heeft vanacht met een of andere ecto gedoet![]()
Meisje waar ik het heeeeeel goed mee kan vinden heeft vanacht met een of andere ecto gedoet![]()