XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dat het in arnhem zo druk was .

Dat het in arnhem zo druk was .

Ieder jaar kapot druk man. Vrijwillig de op de korenmarkt als een stel sardientjes opeengepakt staan. Waarom? geen idee.

Ben blij dat sinds vorig jaar Beat The Bridge is, lekker hardstyle onder de brug en mijn type mensen. "helaas" zit ik nu op Curacao ;p

Ieder jaar kapot druk man. Vrijwillig de op de korenmarkt als een stel sardientjes opeengepakt staan. Waarom? geen idee.

Ben blij dat sinds vorig jaar Beat The Bridge is, lekker hardstyle onder de brug en mijn type mensen. "helaas" zit ik nu op Curacao ;p

Ahh;D ik was qnight op Beat The Bridge dat was echt super :)
Vandaag was echt beroerd.. ik had ook nog bier in iemands nek laten vallen :p

Ik was btw in februari nog op curacao geweest.
Superclub breezes ik weet nog of je dat kent?

Wil gaan trainen maar heb erg last van mijn darmen en voel me zwak. :(

Gisteren gezellige avond gehad, maar voel me nu echt beroerd, kameraden wilden even een patatje gaan halen ... ik heb er ook maar een kleine friet met een saterol genomen... nou, die patat is er nu al 4 keer uitgekomen op het toilet ongeveer ... godver

Dat ik het gister niet meer vol hield in Arnhem, en dus rond 8 uur naar huis ging... :o

Weekend weer voorbij.. Straks werken :(

`Voel me nog steeds beroerd,, damn

Meisje waar ik het heeeeeel goed mee kan vinden heeft vanacht met een of andere ecto gedoet :(

Feit dat ik in Almere ben wakker geworden... FML

+ kom er net pas achter dat ik anu enz had kunnen meeten gister...

Laatst bewerkt:
Meisje waar ik het heeeeeel goed mee kan vinden heeft vanacht met een of andere ecto gedoet :(
friendzoned-thumb.jpg

Terug
Naar boven