Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Karma voor karma.. Na dat raadsel te hebben opgelost, verdien ik wel karma.![]()

Je moet de individu's die jaren zijn geïndoctrineerd door een dictatoriaal bewind niet bestempelen als de 'daders'. Neen, ook niet tussen haakjes.Dodenherdenking in NL ook voor Duitse soldaten?Euh.. daar kan ik mij niet helemaal in vinden. De 'dader' herdenken met de slachtoffers? Zal mijn opa leuk vinden
Soms schieten we een beetje te ver door in dit tolerante land.
Hoe verzinnen ze het?
Even lekker simpel gemaakt HaaiiJe moet de individu's die jaren zijn geïndoctrineerd door een dictatoriaal bewind niet bestempelen als de 'daders'. Neen, ook niet tussen haakjes.
Om het bizarre ervan te onderstrepen.als hitler een nederlander was waren wij de daders
(even de voorgeschiedenis met wo1 en duitse problemen weggelaten)

Euh ja? En het punt is?als hitler een nederlander was waren wij de daders
(even de voorgeschiedenis met wo1 en duitse problemen weggelaten)
het gaat erom dat een individuele soldaat er vrij weinig aan kan doen
Dodenherdenking in NL ook voor Duitse soldaten?Euh.. daar kan ik mij niet helemaal in vinden. De 'dader' herdenken met de slachtoffers? Zal mijn opa leuk vinden
Soms schieten we een beetje te ver door in dit tolerante land.
Hoe verzinnen ze het?

Zij geloofden dat hun daden gerechtvaardigd waren, dat is het doel van indoctrinatie. alsof zij wisten dat hitler zo massaal genocide ging plegen; of dacht je dat hij aan de macht was gekomen met "gas the jews"!Behalve dan dat hij zijn geweer heeft gericht en heeft geschoten./in het vliegtuig is gekropen en bommen heeft losgelaten.
Sorry, die ongein gaat er bij mij niet in.
Ik zou nog liever bij mijzelf een kogel door mijn kop jagen dan zo ongelooflijk veel andere mensen de dood in te helpen.
Doe je gewoon niet.