Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Matige training, bij het laatste setje van de laatste oefening m'n oordopje geplet tussen 2 schijven en iets teveel vet aangekomen, vanaf volgende week de cut maar in :(

2u voor het slapen vettige hap gaan halen bij de plaatselijke turk die blijkbaar geen zin had om ganse nacht te blijven zitten (die vettige hap) '-.-

Paar maanden terug Rotiform velgen besteld uit de VS via de Benelux importeur die in België zit. Gister bericht gehad dat ze EINDELIJK binnen zijn, maar heb geen tijd om ze op te halen.. Komende week na het werk maar 'ff' (3 uur heen/3 uur terug :rolleyes:) die kant op. Alleen ben ik heel erg ongeduldig :o

Firstworldproblems.jpg

Laatst bewerkt:
In de bouw kan je ook trainen toch? ;) kwestie van slim aanpakken :P

OT : Ik heb koppijn als een malle!:mad:

Mehh, valt wel mee. Over het algemeen is het niet echt zwaar en als het zwaar wordt is het vaak meteen gevaarlijk en zeer slecht voor je lichaam. (gelet op houding)

OT: dat ik echt train als een dweil in de ochtend.. Wilde epic pr's gaan zetten, heb wel pr gemaakt.. Maar was niet epic.. Snapje?:D

2e snelheidsboete binnen een maand vandaag binnen, 120 + 130 euro , :(

Naar.de.t*fus van bpop net mijn ontbijt uitgebarft en moet zo werke

6 uur slapen, nu al klaar wakker..zo maar ff naar de gym wat lichte oefeningen doen. Maandag weer volle bak..eindelijk! ik heb het gewoon volgehouden 4 dagen niet vollop te trainen:p:o

Edit: ik gooi er zo een pwo in en ga gewoon keihard, heb er echt genoeg van.

Laatst bewerkt:
K*t buurkinderen die elke ochtend om 8 uur gaan buiten spelen en schreeuwen naast mijn raam. :fuu:

Jij bent zeker nooit kind geweest :).

arghhhh duizend miljoen koppijn

Gister voor het eerst in lange tijd flink gezopen. Was feest in de buurt van een gast die ik lang niet meer had gesproken, maar toch had hij me uitgenodigd. Kwamen veel mensen die ik kende, was gezellig, veel zuipen, dit, dat, je kent het.

Ik stond in de schuur te praten met een maatje, kende hem al jaar of 3, ineens pakte hij mij bij mijn hoofd, gooide me op de grond, verdraaide hierbij mijn knie ( ik heb een voorste kruisbandlaesie sinds mijn 10e en ben al 3x geopereerd aan mijn knie, dus is een van mijn zwakke punten ), viel volop met mijn knie op de stenen grond. Pijn dat het deed, ook nog een tand door mijn lip en mijn nek verdraaid.

Ik stond op, merkte dat ik tand door mijn lip had, dus bloeden als een gek. Door de hoeveelheid alcohol merkte ik later pas dat ik niet meer kon lopen. Mijn knie deed zoveel pijn, ineens sloeg ik door.

Ik sloeg hem, maar al gauw kwamen er 5-6 mensen tussen en hielden me tegen. Ik kon niet meer lopen, ik was boos als wat, het enige wat ik wilde, was die gast zwaar hard in elkaar slaan.

Later toch tot rust gekomen, hij had die avond geen sorry gezegd en was '' vergeten '' van mijn kruisbandblessure.

Net wakker geworden met pijn in mijn knie, kan nog steeds amper lopen. Bloedlip. Nek doet tyfuspijn en mijn knokkels zijn blauw aangezien ik van woede tegen een muur aan sloeg tot 3x toe volop. Bovendien ook nog een dikke kater hierbovenop.

**** MY LIFE

Terug
Naar boven