Bobby10
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.199
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zometeen naar chick maar heb beetje buikpijn en verschrikkelijke honger
wat moet ik doen, wat moet ik eten? helpt een paracetamol of ibuprophen?
water drinken??
ben nu met kwark en aardbeien bezig, is da goed?
Tuurlijk snap ik dat het kinderen zijn en dat je buiten willen spelen.
Maar het is gewoon irritant dat ze mij wakker maken elke dag.
Al sinds gisteren barstende hoofdpijn en lijkt alleen maar erger te worden + nu keelpijn erbij.

Gister voor het eerst in lange tijd flink gezopen. Was feest in de buurt van een gast die ik lang niet meer had gesproken, maar toch had hij me uitgenodigd. Kwamen veel mensen die ik kende, was gezellig, veel zuipen, dit, dat, je kent het.
Ik stond in de schuur te praten met een maatje, kende hem al jaar of 3, ineens pakte hij mij bij mijn hoofd, gooide me op de grond, verdraaide hierbij mijn knie ( ik heb een voorste kruisbandlaesie sinds mijn 10e en ben al 3x geopereerd aan mijn knie, dus is een van mijn zwakke punten ), viel volop met mijn knie op de stenen grond. Pijn dat het deed, ook nog een tand door mijn lip en mijn nek verdraaid.
Ik stond op, merkte dat ik tand door mijn lip had, dus bloeden als een gek. Door de hoeveelheid alcohol merkte ik later pas dat ik niet meer kon lopen. Mijn knie deed zoveel pijn, ineens sloeg ik door.
Ik sloeg hem, maar al gauw kwamen er 5-6 mensen tussen en hielden me tegen. Ik kon niet meer lopen, ik was boos als wat, het enige wat ik wilde, was die gast zwaar hard in elkaar slaan.
Later toch tot rust gekomen, hij had die avond geen sorry gezegd en was '' vergeten '' van mijn kruisbandblessure.
Net wakker geworden met pijn in mijn knie, kan nog steeds amper lopen. Bloedlip. Nek doet tyfuspijn en mijn knokkels zijn blauw aangezien ik van woede tegen een muur aan sloeg tot 3x toe volop. Bovendien ook nog een dikke kater hierbovenop.
**** MY LIFE
wtf, wat een zieke lozer ben je dan niet..Gister voor het eerst in lange tijd flink gezopen. Was feest in de buurt van een gast die ik lang niet meer had gesproken, maar toch had hij me uitgenodigd. Kwamen veel mensen die ik kende, was gezellig, veel zuipen, dit, dat, je kent het.
Ik stond in de schuur te praten met een maatje, kende hem al jaar of 3, ineens pakte hij mij bij mijn hoofd, gooide me op de grond, verdraaide hierbij mijn knie ( ik heb een voorste kruisbandlaesie sinds mijn 10e en ben al 3x geopereerd aan mijn knie, dus is een van mijn zwakke punten ), viel volop met mijn knie op de stenen grond. Pijn dat het deed, ook nog een tand door mijn lip en mijn nek verdraaid.
Ik stond op, merkte dat ik tand door mijn lip had, dus bloeden als een gek. Door de hoeveelheid alcohol merkte ik later pas dat ik niet meer kon lopen. Mijn knie deed zoveel pijn, ineens sloeg ik door.
Ik sloeg hem, maar al gauw kwamen er 5-6 mensen tussen en hielden me tegen. Ik kon niet meer lopen, ik was boos als wat, het enige wat ik wilde, was die gast zwaar hard in elkaar slaan.
Later toch tot rust gekomen, hij had die avond geen sorry gezegd en was '' vergeten '' van mijn kruisbandblessure.
Net wakker geworden met pijn in mijn knie, kan nog steeds amper lopen. Bloedlip. Nek doet tyfuspijn en mijn knokkels zijn blauw aangezien ik van woede tegen een muur aan sloeg tot 3x toe volop. Bovendien ook nog een dikke kater hierbovenop.
**** MY LIFE
Gister voor het eerst in lange tijd flink gezopen. Was feest in de buurt van een gast die ik lang niet meer had gesproken, maar toch had hij me uitgenodigd. Kwamen veel mensen die ik kende, was gezellig, veel zuipen, dit, dat, je kent het.
**** MY LIFE
No idea, hij heeft vandaag zijn excuses aangeboden via Facebook ipv dat ie dat gisteravond zou doen. Maar vind het wel jammer en vooral dat een vriend zoiets zou doen. Toen ik 'm flipte, werd ik gezien als de '' mong**l '' die het feest verpestte, dus vond ik ook wel jammer. Nu overal pijn, hoop dat ik snel weer wat beter kan lopen.....
Zou het een goed idee zijn om 'm later een keer terug te pakken, of de verstandigste zijn en het hierbij te laten?
Zoiets kan je toch geen vriend noemen, een vriend doet zoiets sowieso al niet. En mocht zoiets gebeuren biedt hij zijn excuses wel face to face aan.
Yep, ik ken ook een paar van dat soort figuren. 1op1 altijd goed/erg goed contact mee, maar doet de gelegenheid zich voor in een groep bijvoorbeeld proberen ze je te
backstabben/care, wel grappig hoe ze dat proberen maar ik snap de intentie niet.