- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Dat denk ik altijd als ik in de spiegel kijk.Na een avondje zuipen. Wakker worden en in de spiegel kijken. fuuuuuuuuuuuuu wat sta ik leeg.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat denk ik altijd als ik in de spiegel kijk.Na een avondje zuipen. Wakker worden en in de spiegel kijken. fuuuuuuuuuuuuu wat sta ik leeg.
Na een avondje zuipen. Wakker worden en in de spiegel kijken. fuuuuuuuuuuuuu wat sta ik leeg.

Na een avondje zuipen. Wakker worden en in de spiegel kijken. fuuuuuuuuuuuuu wat sta ik leeg.

water drinken als je gaat slapen en als je wakker word, shit droogt je uit en ben je katabool as phuck.
Na het stappen altijd wat eieren schepje whey en een bak kwark er in.![]()
dat betekent vaak wel dat jij de beta van de groep bent die zich als makkelijkste doelwit voor doet om anderen stoer te laten voelen.
Maargoed dat is een nogal zinlose discussie op een forum. Ik trek me wel weinig aan van wat anderen denken, begrijpelijk als dat ergernis oproept.Ik weet vaak niet eens meer dát ik thuis kom, laat staan wat ik dan doe... Wou dat ik er aan dacht om dat te doen na het stappenwater drinken als je gaat slapen en als je wakker word, shit droogt je uit en ben je katabool as phuck.
Na het stappen altijd wat eieren schepje whey en een bak kwark er in.![]()

same here. Ik word altijd belachelijk gemaakt door me vrienden met trainen etc.Yep, ik ken ook een paar van dat soort figuren. 1op1 altijd goed/erg goed contact mee, maar doet de gelegenheid zich voor in een groep bijvoorbeeld proberen ze je te
backstabben/care, wel grappig hoe ze dat proberen maar ik snap de intentie niet.
Ik word alleen ''belachelijk'' gemaakt als ik met een tanktop kom, en door steeds dezelfde jongens die toch elke dag zeggen wanneer we gaan trainen en zelf nooit op komen dagen, triestsame here. Ik word altijd belachelijk gemaakt door me vrienden met trainen etc.
is gewoon jaloezie.
Ik word alleen ''belachelijk'' gemaakt als ik met een tanktop kom, en door steeds dezelfde jongens die toch elke dag zeggen wanneer we gaan trainen en zelf nooit op komen dagen, triest

No idea, hij heeft vandaag zijn excuses aangeboden via Facebook ipv dat ie dat gisteravond zou doen. Maar vind het wel jammer en vooral dat een vriend zoiets zou doen. Toen ik 'm flipte, werd ik gezien als de '' mong**l '' die het feest verpestte, dus vond ik ook wel jammer. Nu overal pijn, hoop dat ik snel weer wat beter kan lopen.....
Zou het een goed idee zijn om 'm later een keer terug te pakken, of de verstandigste zijn en het hierbij te laten?

Kneus
Wie gaat er ook tegen een muur aan slaan...
Gewoon wat mensen pingen, buiten blijven wachten, en dan verbouw je z'n gezicht... Standaard routine bij ons in de stad..
ook echt pingen Dat eiwitrepen niet hard worden.................... gf 8 scoops whey