XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Na een avondje zuipen. Wakker worden en in de spiegel kijken. fuuuuuuuuuuuuu wat sta ik leeg.

water drinken als je gaat slapen en als je wakker word, shit droogt je uit en ben je katabool as phuck.

Na het stappen altijd wat eieren schepje whey en een bak kwark er in.:)

dat betekent vaak wel dat jij de beta van de groep bent die zich als makkelijkste doelwit voor doet om anderen stoer te laten voelen.

Nee ik ben niet bepaald beta :o Maargoed dat is een nogal zinlose discussie op een forum. Ik trek me wel weinig aan van wat anderen denken, begrijpelijk als dat ergernis oproept.

water drinken als je gaat slapen en als je wakker word, shit droogt je uit en ben je katabool as phuck.

Na het stappen altijd wat eieren schepje whey en een bak kwark er in.:)
Ik weet vaak niet eens meer dát ik thuis kom, laat staan wat ik dan doe... Wou dat ik er aan dacht om dat te doen na het stappen :roflol:

Yep, ik ken ook een paar van dat soort figuren. 1op1 altijd goed/erg goed contact mee, maar doet de gelegenheid zich voor in een groep bijvoorbeeld proberen ze je te
backstabben :o /care, wel grappig hoe ze dat proberen maar ik snap de intentie niet.
same here. Ik word altijd belachelijk gemaakt door me vrienden met trainen etc.

is gewoon jaloezie.

Het gaat vooral om eten inderdaad :o

same here. Ik word altijd belachelijk gemaakt door me vrienden met trainen etc.

is gewoon jaloezie.
Ik word alleen ''belachelijk'' gemaakt als ik met een tanktop kom, en door steeds dezelfde jongens die toch elke dag zeggen wanneer we gaan trainen en zelf nooit op komen dagen, triest

Boeiend ik word ook vaak genoeg begekt als iedereen zit te junken en ik dat niet doe..

Toch wel best aangeteerd door Nightmare in Rdam :P

Ik word alleen ''belachelijk'' gemaakt als ik met een tanktop kom, en door steeds dezelfde jongens die toch elke dag zeggen wanneer we gaan trainen en zelf nooit op komen dagen, triest

bedoel je zo eentje? :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

snap die dingen sowieso niet, bedekt toch niks.. beter niet aan doen

Kan nergens een MHR 80cc voor mijn Derbi Senda vinden :mad:

No idea, hij heeft vandaag zijn excuses aangeboden via Facebook ipv dat ie dat gisteravond zou doen. Maar vind het wel jammer en vooral dat een vriend zoiets zou doen. Toen ik 'm flipte, werd ik gezien als de '' mong**l '' die het feest verpestte, dus vond ik ook wel jammer. Nu overal pijn, hoop dat ik snel weer wat beter kan lopen.....

Zou het een goed idee zijn om 'm later een keer terug te pakken, of de verstandigste zijn en het hierbij te laten?

Kneus :rolleyes:
Wie gaat er ook tegen een muur aan slaan...
Gewoon wat mensen pingen, buiten blijven wachten, en dan verbouw je z'n gezicht... Standaard routine bij ons in de stad..

Net iemand laten squatten en dat jong squat gewoon ff 5x60 met redelijk gemak( nadat die de techniek redelijk onder controle had ). Het mocht nog wel wat dieper maar voor een eerste keer echt naice. En ik maar aanklooien met de 80......**** my weak legs :mad:

Kneus :rolleyes:
Wie gaat er ook tegen een muur aan slaan...
Gewoon wat mensen pingen, buiten blijven wachten, en dan verbouw je z'n gezicht... Standaard routine bij ons in de stad..
:roflol: ook echt pingen

imo is het nog triester om met een groep op te wachten. Doe dan lekker 1v1 als je wraak wil nemen en wees niet zon triest kind dat je een groep nodig hebt.

• Like
Waarderingen: DG80
+1 dan laat je nog harder zien dat je een watje bent omdat je dan indirect aangeeft dat je het niet in je eentje aankan

Dat eiwitrepen niet hard worden.................... gf 8 scoops whey

Terug
Naar boven