Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Sorry bro maar dit heeft niks te maken met fasting, nutrition of wat dan ook.

Sorry bro, maar dit heeft wel alles te maken met resultaten foto's

Alles word bewerkt, anders belicht waardoor alles beter lijkt.

Iedere gast is plots getanned, gewaxxed in de aftershots. goeie belichten erbij en je ziet er gelijk beter uit.

En daarnaast, weet jij niet wat die gasten nog meer gebruiken. Misschien zitten hun aan aas en beweren hun dat het niet zo is.

Niks tegen aas voor de haterz.

Haha wat jij wil, die site en Martin Berkhan zijn gewoon legit en er zijn ook wel een handjevol mensen op dit forum die deze methode toepassen, daarnaast zweren meerdere naturals en prijswinnaars bij zijn methode, maar omdat het erg nieuw is en tegen veel oude principes ingaat (7 keer per dag eten e.d.) krijg je reacties zoals die van jou :D

Maargoed ieder zijn mening, ik ben in ieder geval van plan dit lang vol te houden, ik verzeker je dat je over een paar maanden versteld staat van mijn epic droogness :roflol:

Laatst bewerkt:
Haha wat jij wil, die site en Martin Berkhan zijn gewoon legit en er zijn ook wel een handjevol mensen op dit forum die deze methode toepassen, daarnaast zweren meerdere naturals en prijswinnaars bij zijn methode, maar omdat het erg nieuw is en tegen veel oude principes ingaat (7 keer per dag eten e.d.) krijg je reacties zoals die van jou :D

Maargoed ieder zijn mening, ik ben in ieder geval van plan dit lang vol te houden, ik verzeker je dat je over een paar maanden versteld staat van mijn epic droogness :roflol:

Nee hoor, het zou heel goed kunnen werken. Die resultaten zijn alleen altijd overdreven.

Ben nog steeds zo brak als iets..

Tot nu toe nog niets.

iets met runescape enzo

mijn runescape start al jaren niet meer op yes mad,

net wkker en zo alweer trainen
geen kracht :(

Unleash naar binnen gooien en stenen armen krijgen van de pomp kersje! Dan weet je weer waar je het voor doet :D

Bakje espresso in je oog injecteren helpt ook.

injecteer liever iets anders
no homo

Muscletech?

Sommige opmerkingen kun je niet met "no homo" verbloemen.

Stelletje gaylords!

Terug
Naar boven