Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Regen!

Stapte heel enthousiast naar buiten, maar heb besloten dat ik ook wel een half uurtje later kan gaan trainen. :o

Alweer wakker geworden met pijn in mijn bovenrug. Ik kan amper over mijn schouder kijken.

wsd is weer bezig onder mijn raam.

Vanochtend wakker worden met de geniale constatering: ''He, wat is het licht buiten.'' Blijkt het 08:15 uur te zijn, terwijl ik om 08:30 uur op m'n werk (afstudeerplek) moet zijn. Verslaap me eigenlijk nooit.. :scratch:

Begeleider ff snel een berichtje gestuurd via Whatsapp dat ik wat later zou zijn, stuurt hij '':thumbs:'' terug. Ik me haasten, douchen, snel een shakebeker gevuld, geen tijd om eten te zetten voor de komende 8 uur..

Kom ik om 08.45 aan, begint het keihard te regenen, dus snel naar binnen gerend. Kwam ik om 9:00 uur m'n begeleider tegen, zegt hij je hoefde je niet te haasten, boeit niet echt of je wat later bent :suicide:

vanochtend ff wachten thuis tot de regen was opgehouden, het was voorbij op zo'n weerapp was het ook over dus ik vrolijk rijden met een beetje miezel.
bijna op me werk BAM hell breekt weer los alsnog helemaal nat op me werk.
me broek is nogsteeds vochtig na +- 4 uur

Verslapen. Mn wekker gaat af en ik zet hem half onbewust uit en ga verder slapen.

K*t. Ik kijk net naar m'n bord waar nog wat geraspte kaas restanten op lagen, zie ik dat 1 zo'n korrel beschimmeld is.................. inb4 kotsen straks.

En de rest had je al op? :D

Wachten op telefoon. Ik haat het.

Kreeg ik gisteren een mail:

'mijn naam, OPEN THIS And You'll Get Laid... TONIGHT!‏

Gedaan, didnt get laid..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat de diepvriesbiefstuk bij de ah al 2 weken op is aaaaaaaaaaaaa!

AH :fuu: eerst de kwark nu de biefstuk? @*#%!

K*t. Ik kijk net naar m'n bord waar nog wat geraspte kaas restanten op lagen, zie ik dat 1 zo'n korrel beschimmeld is.................. inb4 kotsen straks.

Lol heb ik ook best vaak dat ik dan me bord weg moet smijten en 1x ook helemaal opgegeten.

Geraspte kaas bederft zo belachelijk snel

t**fus Youtube. Helemaal leip van die reclame. het is nu 10x zoveel als 2 maanden terug.

Terug
Naar boven