Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Jezus wat een t*fus date weer. zit gewoon beetje te dbben en zij muziek luisteren. enige chille hier is dat ik mcdonalds heb gegeten

Weet zeker dat ik vanmorgen de voordeur van mijn huis hoorde dichtgaan. Dacht ook al dat ik het vrijdag hoorde en toen was ik mijn sleutels al kwijt.

hoe ben jij, zonder je sleutels dan weer binnen geraakt ouwe kraker?

Ot; moet nog een paar weken cutten.. dadelijk schiet dr niks meer over :o

Heb vandaag geen zak gedaan dus nu ben ik mijn rijstkip aan het bereiden voor deze week, ik moet nog trainen en 2 opdrachten afwerken voor mn werk. DRUUUUUUUUUUUUUUUUUUK :(

pfff dacht morgen maar een uurtje school te hebben, nee hoor profielwerkstukbijeenkomst waarvoor ik 5 uur moet wachten pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

hoe ben jij, zonder je sleutels dan weer binnen geraakt ouwe kraker?

Ot; moet nog een paar weken cutten.. dadelijk schiet dr niks meer over :o
Als ik naar werk ga laat ik de achterdeur van het slot. Alleen als ik ga slapen gooi ik die op de haken.

me klote schouder waar ik elke keer blessures mee heb

ja normaal gaan we altijd veel nken maar ze had wondjes bij dr k*t ofzo omdat ze een te strakke broek aan had ofzo.

---------- Post toegevoegd Mon 14 May 2012 om 22:55 ----------

ik hoop dat je daarvoor wel wat sexy time hebt gehad?

zie bovenstaande... daarom was de date dus zo saai. Was verder op zich wel oke beetje knuffelen enz maar ben altijd wat meer gewend

ja normaal gaan we altijd veel nken maar ze had wondjes bij dr k*t ofzo omdat ze een te strakke broek aan had ofzo.

---------- Post toegevoegd Mon 14 May 2012 om 22:55 ----------

zie bovenstaande... daarom was de date dus zo saai. Was verder op zich wel oke beetje knuffelen enz maar ben altijd wat meer gewend

ze heeft toch nog een mond ofniet dan?
welke meid draagt een te strakke broek waardoor ze wondjes krijgt bij haar vagina...

ze heeft toch nog een mond ofniet dan?
welke meid draagt een te strakke broek waardoor ze wondjes krijgt bij haar vagina...
tot dusver heb ik nooit echt een stijve gehad van BJ, daarnaast heb ik liever coïtus. Wel een massage gehad en compliment over hoe breed ik wel niet was.

Wondjes zaten aan binnenkant been, vlakbij de vagina. En ze heeft best dikke billen dus als strak zit kan gaan schuren..

om 07:00 de wekker, dat wordt een k*t training voor het werken.

Terug
Naar boven