Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Honger.

K*tvirus... elke 5 minuten freezed mijn muis en toetsenbord voor 10 seconden... word best irritant op den duur.

super laat pas thuis, helaas niet in de sportschool kunnen trainen waar ik altijd ben.. dus maar een basic f(uck)it opgezocht en daar een rug training afgerond om half 11.

---------- Post toegevoegd Tue 15 May 2012 om 00:00 ----------

K*tvirus... elke 5 minuten freezed mijn muis en toetsenbord voor 10 seconden... word best irritant op den duur.

installeer je toch ff ubuntu ofzo, heb je dat probleem ook nooit meer :>

Haha, hartje Almelooo ;).

Ja denk het wel. Weet het bijna zeker maar had beide keren tot zo'n 3u/half 4 gewerkt 's nachts dus kan best zijn dat ik dromerig was ofzo haha.

Maar ik kan mijn sleutels echt NERGENS vinden. Hele huis afgezocht, dus tja.

Ja denk het wel. Weet het bijna zeker maar had beide keren tot zo'n 3u/half 4 gewerkt 's nachts dus kan best zijn dat ik dromerig was ofzo haha.

Maar ik kan mijn sleutels echt NERGENS vinden. Hele huis afgezocht, dus tja.

en er is niks weg uit je huis?

Nee, niks weg.

Ja, weet het dus ook allemaal niet zeker meer lol. Als ik mijn sleutels nou kon vinden... :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

super laat pas thuis, helaas niet in de sportschool kunnen trainen waar ik altijd ben.. dus maar een basic f(uck)it opgezocht en daar een rug training afgerond om half 11.

---------- Post toegevoegd Tue 15 May 2012 om 00:00 ----------

installeer je toch ff ubuntu ofzo, heb je dat probleem ook nooit meer :>

Hehe heb ik nog gedraaid toen ik nog een nerdje was... liever niet ;) Veel teveel werk

ja maar zie de noodzaak echt niet.. heb wel vaker virussen even scanner draaien en alles is weg. daarnaast ben ik gewoon te lui om nieuw cluster of hoe dat ook heet in me hdd te maken... heb nu XP ben nog altijd zeer tevreden wil ook af en toe lekker old skool gamen :p

Raar er komt iemand in je huis loopt een rondje en gaat weer weg.
tumblr_loesns7jbx1qm5hblo1_400.gif

TANDPIJN verdraaid !!!

Terug
Naar boven