XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ben sedert gisteren avond al aan een topic bezig wat toch niemand gaat lezen. :roflol:

mja opzich wel, maar ik had me verheugt op een ochtend zonder pijn en nu heb ik alsnog pijn :P

Haha, wel grappig dat je het zegt!
Laatst vroeg iemand 'Wat is nou het zwaarst van jouw sport? Het eten zeker', maar het eerste wat door mijn hoofd schoot was de spierpijn.
Je zit nooit echt 'lekker in je vel' aangezien er altijd wat pijn doet :p
Ik heb het er wel voor over, maar na de flexcup neem ik toch een dikke week vrij :p

Vind het toch een hoop geld hoor, ketting en tandwielen zijn nog wel het duurste van dit alles maar toch op 350-400 uitkomen ??? naja succes iig ermee, en het was idd de thunderrace met het olieverbruik probleem ;)

Zit nu een beetje op internet te zoeken en het gaat inderdaad wel goedkoper uitvallen.. ;)

Ik denk dat meerdere mensen hier momenteel last van hebben.
Volgens mij, winter => epic bulken en super hard trainen => lente overtraind

Laat je bloed anders een nakijken? Bij mij was alles perfect in orde qua vitamine enz, maar mijn spierenzymen (oid :o) waren te hoog.
toen ik de vorige x aan me huisarts vroeg offie me bloed wou prikken flipte die helemaal :P begon te roepen : wat voor praktijk denk je wel niet dat ik run :roflol:

Enja nogsteeds geen andere huisarts dus zonder confrontatie is dit niet mogelijk maar zou het kunnen helpen?

---------- Post toegevoegd Sun 13 May 2012 om 12:48 ----------

Ben sedert gisteren avond al aan een topic bezig wat toch niemand gaat lezen. :roflol:
welke dan?

---------- Post toegevoegd Sun 13 May 2012 om 12:50 ----------

Bij mij zit het in de kopf, ook best veel gezeik atm. Denk dat het daar aan ligt. Maar ga sowieso ff een paar dagen rust houden of heel ligt trainen:)
Mmm naar... maar zou idd ook goed kunnen...

Kan zelf echt geen week rust houden :p stuiter dan van de energie hahahaha

Moet hard aan de studie vandaag.... + een hele droge mond omdat ik gister de nodige alcohol tot mij genomen heb.

toen ik de vorige x aan me huisarts vroeg offie me bloed wou prikken flipte die helemaal :P begon te roepen : wat voor praktijk denk je wel niet dat ik run :roflol:

Enja nogsteeds geen andere huisarts dus zonder confrontatie is dit niet mogelijk maar zou het kunnen helpen?
:scratch: rare huisdokter.
Ik heb mijn moeder laten bellen :o en de dag erna mocht ik direct komen.
Of het helpt weet ik niet, maar dan ben je wel zeker dat je (n)iets hebt.

Lekker uitgeslapen, kom naar beneden en direct begint me ma te b**chen over van alles en nog wat.. Al een jaar lang gezeik, begin onderhand me geduld wel te verliezen.:rolleyes:

Die ****ing humhum ofzo die elk topic bumpt.

****ing sleutels kwijt. Echt geen idee waar ze zijn en ben te moe om te zoeken......

Grmbl.. straps vergeten bij het deadliften.... repout sucked... blijken de straps bij thuiskomst wel gewoon in de tas te zitten ... grrrrr (teveel vakjes in die tas)

Had je het in de kleedkamer te druk met andere zaken? :trollface:

hahaha was het maar zo makkelijk. Ik kan sowieso mijn voeding (en AAS) niet betalen als ik het huis uit was en het is nu voor de rest wel makkelijk.
me moedertje kan ik ook niet in de steek laten

Terug
Naar boven