Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mja opzich wel, maar ik had me verheugt op een ochtend zonder pijn en nu heb ik alsnog pijn![]()

Vind het toch een hoop geld hoor, ketting en tandwielen zijn nog wel het duurste van dit alles maar toch op 350-400 uitkomennaja succes iig ermee, en het was idd de thunderrace met het olieverbruik probleem
![]()

250 moet lukken.Zit nu een beetje op internet te zoeken en het gaat inderdaad wel goedkoper uitvallen..![]()
toen ik de vorige x aan me huisarts vroeg offie me bloed wou prikken flipte die helemaalIk denk dat meerdere mensen hier momenteel last van hebben.
Volgens mij, winter => epic bulken en super hard trainen => lente overtraind
Laat je bloed anders een nakijken? Bij mij was alles perfect in orde qua vitamine enz, maar mijn spierenzymen (oid) waren te hoog.
begon te roepen : wat voor praktijk denk je wel niet dat ik run
welke dan?Ben sedert gisteren avond al aan een topic bezig wat toch niemand gaat lezen.![]()
Mmm naar... maar zou idd ook goed kunnen...Bij mij zit het in de kopf, ook best veel gezeik atm. Denk dat het daar aan ligt. Maar ga sowieso ff een paar dagen rust houden of heel ligt trainen![]()
stuiter dan van de energie hahahahatoen ik de vorige x aan me huisarts vroeg offie me bloed wou prikken flipte die helemaalbegon te roepen : wat voor praktijk denk je wel niet dat ik run
![]()
Enja nogsteeds geen andere huisarts dus zonder confrontatie is dit niet mogelijk maar zou het kunnen helpen?
rare huisdokter.
en de dag erna mocht ik direct komen.Lekker uitgeslapen, kom naar beneden en direct begint me ma te b**chen over van alles en nog wat.. Al een jaar lang gezeik, begin onderhand me geduld wel te verliezen.![]()

ik voel je pijn.Lekker uitgeslapen, kom naar beneden en direct begint me ma te b**chen over van alles en nog wat.. Al een jaar lang gezeik, begin onderhand me geduld wel te verliezen.![]()

same here bro, heeft te maken met de leeftijd. Tijd om het ouderlijk nest te verlaten![]()