- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat is wel gaar idd, soieso recht in eigen handen nemen. maar trust me, ze komen je niet alleen opzoeken als je ze hebt gepakt.
pics / film als bewijs!Omdat het in de buurt vaker gebeurt, zijn altijd dezelfde gasten en politie doet niks.
brb recht in eigen hand nemen
Ja daar ben ik dus ook beetje bang voor. Ik denk dat als je ze pakt en in elkaar hoekt of met een mes wat doet dat ze dan je hele huis + auto's slopen en ramen ingooien etc. Heb je nog meer problemen.
2 fietsen van 500+ euro gejat door weer wat van die kk marokkanen/polen
teeringlijers

Nee gewoon uit de achtertuin uit de schuur
te treurig voor woorden

Mijn ex op whatsapp (ze had me gezien op school):
- Hee, je ziet er goed uit!
- Gaat alles al weer een beetje goed met je?
-
Liet het nog aan een maatje zien en die zei al dat ik er niet op moest reageren.... Maar ik kon het weer niet laten en nu voel ik me k*t omdat we in no time gingen bek vechten. Werd weer goed duidelijk hoe weinig ze voor me voelde, toen en nu.
K*tten is alleen dat ik juist wat minder last van had, maar voelt nu weer alsof ik weer bij 0% herstel sta..
Zo'n hekel aan dat beta gedoe van mij![]()

heb je zo'n k*tgebit dan? of is er iets anders aan de hand?
en nu ben ik ervan af ! 
Wel nu is het opgelost , ze konden men wijsheidstand erniet uithalen omdat die ontstoken zat nu heb ik na dat ik nog geen week erdoor was hervallen in die ontsteking dus nog harderen nu ben ik ervan af !
![]()
geen gezeik meeraah oke! ik ben gelukkig van ze alle 4 afgeen gezeik meer
( is toch verdoofd )Daar gaat die wijsheid !! lol toch niet allemaal op een keer ?
PS tijdstip van tandverwijdering 17.00 ben nu nog lekker aant smullen van men rijst met vis( is toch verdoofd )
hahaha
jawel alle 4 tegelijk operatief laten verwijderen. ze konden niet doorkomen tenzij ze me kiezen aan de kant zouden drukken waardoor me hele gebit scheef zou worden. vandaar was de operatie noodzakelijk
Damn dat zullen ook beverkaakjes geweest zijn!
ff vrage onderaan jouw handtekening staat In For KvK , wat betekend dat aub ?

karma voor karma, dus jij geeft mij karma en ik geef jou karma terug. kan je leuke blokjes sparen![]()

k*tschool, 1/vd groepsgenoten doet niks en ik wil hem voor ze muil slaan. contact gestoord die vent.