efdeve
Cool Novice
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 97kg
sterkte man
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat ik zo de belangrijkste toets van dit jaar ga vernken, en dat nog wel op m'n verjaardag.![]()
Gefeliciteerd en succes bro.
Sterkte kerel.
Wat heb je maandag? Heb vanmiddag economie en daar wil ik nog wel hbo in gaan doen.Dat heb ik maandag..Gefeliciteerd en succes bro.
1e examen vanmiddag...![]()

Sterkte kerel.
---------- Post toegevoegd Wed 16 May 2012 om 10:04 ----------
Wat heb je maandag? Heb vanmiddag economie en daar wil ik nog wel hbo in gaan doen.![]()

Heb al gehoord van mensen die geschiedenis hebben dat het aardig k*t is ja. Vietnam oorlog, toch? En een 6.0 moet te doen zijn lijkt me?Maandag geschiedenis + jarig. Geschiedenis blijft gewoon nergens hangen in die kleine hersentjes van me dus ik hoop er maar het beste van.... Hoop op een 6.0 maar of dat reëel is... Sta nu 5.0
Edit: heb vanmiddag ook economie ja.

Maandag geschiedenis + jarig. Geschiedenis blijft gewoon nergens hangen in die kleine hersentjes van me dus ik hoop er maar het beste van.... Hoop op een 6.0 maar of dat reëel is... Sta nu 5.0
Edit: heb vanmiddag ook economie ja.
Heb al gehoord van mensen die geschiedenis hebben dat het aardig k*t is ja. Vietnam oorlog, toch? En een 6.0 moet te doen zijn lijkt me?
Zie net dat je in Gelderland woont. Krijg je ook altijd zo'n kaart voor je verjaardag van de kerk?![]()
6.0 moet lukken zou je denken ja...Das minder bro....K*t kleding en k*t droger.
Verdomme zeg het altijd tegen me moeder
Ze vernietigd echt 200 euro per jaar aan kleding
YES MADDDDDDDDDDDD![]()
Laat me raden je kan hele programma's opslaan in dat ding?straks examen economie.. hmm laat ik me rekenmachine ff gaan zoeken

Das minder bro....
Ben juist altijd blij als me ma komt want kan ik me dure shirts aan haar geven want anders verneuk ik ze![]()
OT : Het is een legday... ga over 4 uur trainen en baal nu al...
---------- Post toegevoegd Wed 16 May 2012 om 11:55 ----------
Laat me raden je kan hele programma's opslaan in dat ding?![]()
Zo heb ik de HAVO gehaald![]()