Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

enige oplossing is zelf uitvogelen hoe je moet wassen. Dat doe ik tegenwoordig ook, scheelt een hoop gezeik.

Hehe dat doe ik gelukkig al steeds meer.
Maar dan wordt ze weer boos dat de wasmachine te leeg is. Voor een paar shirtjes de was aanzette is ook zonde.

Sowieso moet je gen droger gebruiken. je kleren slijten extra snel, kans op krimpen en kost bakken met geld aan electra

Sowieso moet je gen droger gebruiken. je kleren slijten extra snel, kans op krimpen en kost bakken met geld aan electra
Mee eens gebruik ook geen droger, maaaarrr als je gaat stappen is het wel altijd fijn zo'n droger zit je shirt strak om je lichaam en ben jij klaar om te stappen :P

:fuu::fuu: ik vind mijn portefeuille niet!!!!

mag van de dokter niet meer zo hard trainen omdat ik daardoor stop met groeien. Echt balen

• Like
Waarderingen: kix
de ijsmachine bij de mac was kapot.... geen mcflurry heeft mijn dag verpest!

aware

t*fus ik wil net naar sportschool fietsen gaat het keihard regenen

Motivatie is helemaal weg .. alweer ...

Wtf, srs wtf
Iemand poste iets op facebook en zocht dat plaatje van obame met go f*ck yourself. Ben dit tegen gekomen ....

NSFW
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:fuu: was vergeten spoiler te zetten, sorry voor de mensen die het hebben gezien :p

Wtf, srs wtf
Iemand poste iets op facebook en zocht dat plaatje van obame met go f*ck yourself. Ben dit tegen gekomen ....

NSFW
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:fuu: was vergeten spoiler te zetten, sorry voor de mensen die het hebben gezien :p

Lekker :mad:

---------- Post toegevoegd Wed 16 May 2012 om 18:18 ----------

mag van de dokter niet meer zo hard trainen omdat ik daardoor stop met groeien. Echt balen

Dat is echt de grootste bs. ;)

Sommige shirts moeten gewoon op 20 of 30 graden gewassen worden. Dat zeg ik tegen haar. Doet ze niet.
Enigste wat ze fatsoenlijk kan is strijken.

Ben haar voor de rest wel dankbaar, maar ik zeg het verdomme iedere keer. Nu al talloze t-shirts en overhemden verdoet en het geld groeit niet bepaald op me rug ofzo.

Doe dan lekker zelf je was :) mss wordt dat dan het volgende wat je dag verpest ^^

Dat ik zo moet trainen en nu al weet dat het fokking druk is.

Er staat dat mijn pakketje afgeleverd is, alleen heb niks ontvangen. Staat ook een andere naam bij, maar wel in mijn straat:mad:

Iemand besloot om ergens in UT voor de trein te springen. Enorme vertraging gehad, uiteindelijk de training moeten missen. Dus ik ga zo maar naar de gym.

Damn had me nog voorgenomen om na m'n training te gaan leren maar dat zit er sowieso niet meer in.. :o

Terug
Naar boven