AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Het is inderdaad behoorlijk k*t ja. Vietnam oorlog en WO2 volgens mij, of de gouden eeuw etc. Moet ik nog even navraag naar doen :o 6.0 moet lukken zou je denken ja...

Lol krijg inderdaad altijd een kaart van de kerk (without money) Doen ze dat alleen in Gelderland dan?
Geen idee. Gelderland zitten volgens mij wel de meeste gereformeerden. Altijd grappig om te lezen wat er op die kaart staat en dat ze nog gaan schooien voor geld op je verjaardag ook. :roflol:

school

k*t dump, ik wou nog heel belangrijke dingen doen maar daar heb ik nu geen tijd meer voor. :mad:

gvd ik zit mezelf hier helemaal op te laden voor training incl. pwo en alles. hoor ik ineens van die k*tmuziek 3 huizen verder van een of ander gaar feest. "jij denkt maar dat je alles mag van mij" is nou niet echt motiverend

---------- Post toegevoegd Thu 17 May 2012 om 20:25 ----------

visite visite een huis vol visite

:fuu:

Laatst bewerkt:
Een partijtje rugpijn waar ik niet lekker van word.:mad::mad:

de gym was dicht!:(

Vanavond 9 uur zat ik al aan mijn max calorieen (onderhoud + 500) heb nu fcking honger :mad:

Heb vandaag 160gr zilvervliesrijst ipv basmati.... Bah! :mad:

Nog steeds lichter dan Killy :( :(

Nog steeds lichter dan Killy :( :(

Wacht maar tot ik aan de test ga... BAM 110KG KILLY!!!!!!

uploadfromtaptalk1337322818510.jpg

Een trainingsmaatje van me is vanochtend voor 5 maanden naar Brasil vertrokken.. :(

Ik probeer er in ieder geval zoveel mogelijk motivatie uit te putten de komende tijd door extra hard te trainen!

Een trainingsmaatje van me is vanochtend voor 5 maanden naar Brasil vertrokken.. :(

Ik probeer er in ieder geval zoveel mogelijk motivatie uit te putten de komende tijd door extra hard te trainen!
ik heb tot dusver nog nooit een goed trainingsmaatje gevonden :(
allemaal opgevers of ectos

**** ik ben zo mega hard verbrand gister, deden met vriendengroep aan volleybaltoernooi mee, ik in mijn tanktop, had echt niet in de gate dat de zon zo hard scheen :fuu:

ik heb tot dusver nog nooit een goed trainingsmaatje gevonden :(
allemaal opgevers of ectos

Haha dat is balen, dat had ik jaren terug ook last van, dus moest het vooral hebben van random spotters in de sportschool..
Offtopic: Toentertijd trainde er ook wel erg veel popie jopie gasten in die sportschool waar ik toen zat :rolleyes: Weet nog wel dat ik af en toe die Dimitri ('butler' uit De Gouden Kooi) daar trainde met wat vrienden van hem, die sprak ik af en toe wel en heeft me ook wel eens geholpen met spotten :roflol:

Mijn maatje ken ik ondertussen al 10 jaar (sinds ik in deze regio ben gaan wonen), maar we trainde pas zo'n twee jaar samen. Niet echt alle trainingen samen, want we hadden het beide druk met afstuderen. Daarnaast heb ik ook nog een andere trainingsmaat, die slaat net als ik (bijna) geen training over. Meestal 1-2 keer per week trainde we met zijn drieën (trainen ging best vlot, voldoende motivatie etc). Zal toch wel even wennen worden komende tijd.. :(

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven