- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m87
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm heb ik ook last van, neem voorgeschreven middel (Actavis) via de huisarts. Helpt wel beter dan de gewone crap van de drogist etc..
immunisatiekuur gaan volgen, augustus mee begonnen, en heb er dit jaar al beduidend minder last van
Moet je niet voordat je daarmee kan beginnen weten waarvoor je precies allergisch bent?

Echt een gigantische klote week achter de rug! zowat alles is fout gegaan dat er fout kan gaan! auto in panne, troubles op het werk, vrij veel last gehad van m'n knie(kruisband blessure), blaren op m'n voeten van het lopen, ganse gym loopt vol met irritante ecto beachboys (het is weer die tijd van het jaar).
Enige positieve is dat ik nieuwe muziek op m'n ipod heb gezet en straks gigantisch hard m'n frustraties in de gym ga kwijt trainen!

Ja allicht, gewoon even afspraak met allergoloog maken en bloed laten prikken
ik ben zelf allergisch voor alle grassen en alle bomen![]()

bijna vergeten dat ik verbrand was, tot ik begon met benchen![]()

Is alweer lang geleden dat ik flink verbrand was, is inderdaad echt zwaar klote gevoel, vooral bij slapen![]()
Teken dat je nog gevoel hebt en stiekem vrij normaal bentlekker zitten janken op crematie. Vraag me af hoe dat eruit ziet om iemand van mijn stats als een kleine baby te zien janken.
.