AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

pollen, hooikoorts :fuu:

Hmm heb ik ook last van, neem voorgeschreven middel (Actavis) via de huisarts. Helpt wel beter dan de gewone crap van de drogist etc..

Vannacht fiets aan de andere kant van de stad laten staan. Eindelijk mezelf zover om te gaan trainen, kan ik die eerst gaan ophalen, grrrr.

Crematie.

Echt een gigantische klote week achter de rug! zowat alles is fout gegaan dat er fout kan gaan! auto in panne, troubles op het werk, vrij veel last gehad van m'n knie(kruisband blessure), blaren op m'n voeten van het lopen, ganse gym loopt vol met irritante ecto beachboys (het is weer die tijd van het jaar).
Enige positieve is dat ik nieuwe muziek op m'n ipod heb gezet en straks gigantisch hard m'n frustraties in de gym ga kwijt trainen!

Echt een gigantische klote week achter de rug! zowat alles is fout gegaan dat er fout kan gaan! auto in panne, troubles op het werk, vrij veel last gehad van m'n knie(kruisband blessure), blaren op m'n voeten van het lopen, ganse gym loopt vol met irritante ecto beachboys (het is weer die tijd van het jaar).
Enige positieve is dat ik nieuwe muziek op m'n ipod heb gezet en straks gigantisch hard m'n frustraties in de gym ga kwijt trainen!

wtf jouw gym liep vol met gansen???

Toch nog werken voordat ik weekend heb :(

bijna vergeten dat ik verbrand was, tot ik begon met benchen :fuu:

lekker zitten janken op crematie. Vraag me af hoe dat eruit ziet om iemand van mijn stats als een kleine baby te zien janken.

Pwo d*ck:(

Terug
Naar boven