MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dat me broer gvd een sterkere knijpkracht heeft dan ik... tips voor sterkere knijpkracht ?
Ik dacht aan optrekken aan een handdoek of van die grippers kopen maar verder kan ik niks bedenken..

Dat me broer gvd een sterkere knijpkracht heeft dan ik... tips voor sterkere knijpkracht ?
Ik dacht aan optrekken aan een handdoek of van die grippers kopen maar verder kan ik niks bedenken..
Zwaar deadliften zonder straps
srs, heb al gehad dat ik een dag later spierpijn had in mijn handen en onderarmen

Zwaar deadliften zonder straps
srs, heb al gehad dat ik een dag later spierpijn had in mijn handen en onderarmen

Ik heb het over knijpkracht niet over simpele grip training, ik doe regelmatig barbell/dumbbell holds om mijn grip sterk te houden.

Mijn grip is sowieso sterker dan die van mijn broer, alleen met knijpkracht verlies ik echt hard.

Ik heb het over knijpkracht niet over simpele grip training, ik doe regelmatig barbell/dumbbell holds om mijn grip sterk te houden.

Mijn grip is sowieso sterker dan die van mijn broer, alleen met knijpkracht verlies ik echt hard.
Volgens mij is knijpkracht en grip hetzelfde?
Of sla ik hier de bal helemaal mis?

&%!(#&!(!&$(!*!)#&!(#&!

Die k*t woningcorporatie fixed de vuilcontainer bij onze flat maar niet, hij is al voor de 3x in 2 maanden verstopt.
Je kan dus nergens je vuilnis kwijt (ze maken dat ding 1x in de 3 weken leeg).

Nu krijg ik een boete van 115 euro omdat die sukkels niet gewoon dat ding kunnen maken.

Stundentenflats maken nou eenmaal een hoop vuil, zorg er dan voor dat we het ergens kwijt kunnen.
Ik had het gewoon netjes naast de container geplaatst.

Met je naam erop zker? Hoe weten ze dat het van jou is?

&%!(#&!(!&$(!*!)#&!(#&!

Die k*t woningcorporatie fixed de vuilcontainer bij onze flat maar niet, hij is al voor de 3x in 2 maanden verstopt.
Je kan dus nergens je vuilnis kwijt (ze maken dat ding 1x in de 3 weken leeg).

Nu krijg ik een boete van 115 euro omdat die sukkels niet gewoon dat ding kunnen maken.

Stundentenflats maken nou eenmaal een hoop vuil, zorg er dan voor dat we het ergens kwijt kunnen.
Ik had het gewoon netjes naast de container geplaatst.

****edup, zou t wel even aankaarten bij de betreffende instantie.
toch wel 115 euries..

---------- Post toegevoegd Sat 19 May 2012 om 10:54 ----------

Met je naam erop zker? Hoe weten ze dat het van jou is?

hahhaha

lieve vuilnisman, omdat de vuilniscntainer vol was heb ik mijn troep er even naast gezet. zou u zo vriendelijk willen zijn deze ook mee te nemen?

groetjes Killy

:mad:. Veel te moe. Ik wil langer slapen.

Zou na pacha festival in a'dam, zegt ze af. 2kaartjes over, fml

****ing rugpijn..

Gisteren half 4 thuis van werk, pas om 6 uur kunnen slapen en moest vanmorgen werkkleding in de was gooien zodat ik straks om 14:00 weer kan werken........

wtf man ik merk opeens teruglopende haarlijn.... komt door ziek veel stress de laatste tijd. hopelijk niet door AAS :p

14 uur geslapen en fkn hoofdpijn.:mad:

Een tentje (braderie) voor de deur dat al sinds 8 uur vanmorgen 'Ai se eu te puego' op repeat heeft staan.
Marteling...

Terug
Naar boven