Kixat
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 305
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zwaar deadliften zonder strapsDat me broer gvd een sterkere knijpkracht heeft dan ik... tips voor sterkere knijpkracht ?
Ik dacht aan optrekken aan een handdoek of van die grippers kopen maar verder kan ik niks bedenken..
Zwaar deadliften zonder straps
srs, heb al gehad dat ik een dag later spierpijn had in mijn handen en onderarmen
komt goedZwaar deadliften zonder straps
srs, heb al gehad dat ik een dag later spierpijn had in mijn handen en onderarmen
Volgens mij is knijpkracht en grip hetzelfde?Ik heb het over knijpkracht niet over simpele grip training, ik doe regelmatig barbell/dumbbell holds om mijn grip sterk te houden.
Mijn grip is sowieso sterker dan die van mijn broer, alleen met knijpkracht verlies ik echt hard.
Volgens mij is knijpkracht en grip hetzelfde?
Of sla ik hier de bal helemaal mis?
Volgens mij is knijpkracht en grip hetzelfde?
Of sla ik hier de bal helemaal mis?
&%!(#&!(!&$(!*!)#&!(#&!
Die k*t woningcorporatie fixed de vuilcontainer bij onze flat maar niet, hij is al voor de 3x in 2 maanden verstopt.
Je kan dus nergens je vuilnis kwijt (ze maken dat ding 1x in de 3 weken leeg).
Nu krijg ik een boete van 115 euro omdat die sukkels niet gewoon dat ding kunnen maken.
Stundentenflats maken nou eenmaal een hoop vuil, zorg er dan voor dat we het ergens kwijt kunnen.
Ik had het gewoon netjes naast de container geplaatst.
Met je naam erop zker? Hoe weten ze dat het van jou is?
Met je naam erop zker? Hoe weten ze dat het van jou is?
Zou na pacha festival in a'dam, zegt ze af. 2kaartjes over, fml
Kom dan strax maar gewoon een filmpje huren