Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

hier echt snikheet, zit achter de pc aan mijn schoolwerk te werken, heb een korte broek en een hempie aan met een ventilator op me kop gericht, ik wil dit zo snel mogelijk afmaken deze week en genieten van het weer en trainen

Snikheet weer aan het werk 11 uursdienst.... FML

let it rain aub.. de hitte verdoet mn apetite

1 of andere idioot is zn karaoke set buiten aan het uit testen ofzo

potverdomme moet ik zn gejank aan horen zo op mn vrije woensdag middag

Heel warm, geen energie en wil zo schouders + benen gaan trainen...

:fuu: door die warmte heb ik echt een pak minder eetlust!!!
Weet iemand wat je hier kan aan doen?

nog steeds last van me rug :mad: EN me oats zijn op :fuu:

voorvochtplek in mn onderbroek...

gelukkig is het niet zo erg dat het eruit druipt of door mn broek gaat, maar je ziet het toch altijd '-.-

GF, Y U MAKE ME SOO DAMN HORNY

en dat heb ik altijd als ik wat loop te kussen met haar ofzo, pfff

vorige relatie had ik dit probleem niet (en nee, toen waren mijn ballen ook al uitgezakt)

Snap je verhaal niet :roflol: leg is wat meer uit over dat bloedwaardes ding

Ben diabeet, bij een 'gezond' persoon is zn 'bloedsuiker' gemiddeld tussen de 5 en de 6,7 mmol/L ofzo, tegen de tijd dat mijn bloed werd getapt was mijn bloedsuiker dus al meer dan 2x zo hoog als die van een gezond persoon, en das niet goed als je nuchter (dus nadat je hebt geslapen nog niets hebt gegeten) bent.

voorvochtplek in mn onderbroek...

gelukkig is het niet zo erg dat het eruit druipt of door mn broek gaat, maar je ziet het toch altijd '-.-

GF, Y U MAKE ME SOO DAMN HORNY

en dat heb ik altijd als ik wat loop te kussen met haar ofzo, pfff

vorige relatie had ik dit probleem niet (en nee, toen waren mijn ballen ook al uitgezakt)

Voorvochtplekken in je boxer? :roflol: Dit was wel het laatste wat ik in dit topic verwacht had tegen te komen :)

mijn lievelingspolo is zojuist gescheurd :( rip trouwe vriend, we hebben samen heel wat meegemaakt jij en ik

Kan die zon niet ff een kilometer of 10 miljoen opt*fen? Lijkt wel of ik in de hel ga trainen, pfffff.

Terug
Naar boven