Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

K*thitte in de sportschool pff...

Fuuuuu, wil ik een eiwitshake met melk maken, doe ik er water bij.

****ed up brain XD

voorvochtplek in mn onderbroek...

gelukkig is het niet zo erg dat het eruit druipt of door mn broek gaat, maar je ziet het toch altijd '-.-

GF, Y U MAKE ME SOO DAMN HORNY

en dat heb ik altijd als ik wat loop te kussen met haar ofzo, pfff

vorige relatie had ik dit probleem niet (en nee, toen waren mijn ballen ook al uitgezakt)
Is gewoon normaal sjaak, heb ik m'n hele leven al, of ik ben niet normaal dat kan natuurlijk ook.

Ik vind de gif 'i would clap them cheeks' van ronnie niet. Wie wil mij helpen?

Het is lekker weer dus ik vond het wel een goed idee om in een korte broek en zonder jas naar de gym te gaan...... Terugreis door de regen natuurlijk.

Fiets ik richting huis kom ik een groep jongeren tegen (negertjes) , zeg de een tegen de ander " wat doet die marrokaan achter ons " ...... :fuu: als iemand een typische hollander is ben ik het wel :mad:

Ik irriteer mij aan Instagram.
Ineens mensen die van alles een foto gaan maken omdat het zogenaamd mooi is.
En die shit poste op facebook.

Kansloos

Slecht geslapen door de hitte, geen pomp vandaag en last van vermoeidheid.
Toch heb ik wel redelijk kunnen trainen :)

Nu eventjes me rust pakken! :D

wtf man ik heb nooit voorvocht vocht plekken gehad op mijn boxer hoor :roflol:

wtf man ik heb nooit voorvocht vocht plekken gehad op mijn boxer hoor :roflol:

lol, als ik mijn witte kuitbroek aan doen (is van een hele dunne stof) en ik schud bijvoorbeeld met toiletteren niet goed af.. kun je de urine vlekken ook bij m'n schaamstreek zien :o

weet niet waarom ik dit hier typ..

Tja, wij zitten ook niet aan de deca :p

tren :p , maar touché

---------- Post toegevoegd Wed 23 May 2012 om 20:19 ----------

lol, als ik mijn witte kuitbroek aan doen (is van een hele dunne stof) en ik schud bijvoorbeeld met toiletteren niet goed af.. kun je de urine vlekken ook bij m'n schaamstreek zien :o

ik doe nooit witte broek aan uit angst daarvoor en poepvlekken ofzo draag je geen onderbroek ofzo? haha

Nee dit snap ik ook niet echt :P

nog steeds bruine armen tot waar mijn korte mouwen beginnen, daar witte armen :fuu:

Terug
Naar boven