Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Pijn in me harses van die k*t airco in de auto.
:fuu:

mijn bf lijkt om een of andere reden ook hoger door al die hitte

Dan gaat het nog wel. Als ik in de klas zit zweet ik zoveel echt niet normaal, rest blijkt nergens last van te hebben:rolleyes::(

Ja ik skipte vandaag gewoon m'n enige verplichte college hehe.

Maar is herkenbaar inderdaad, hele rug zeiknat, en zweet op 't voorhoofd en 't voelt gewoon vies.

Paar minuten buitenlopen en kan 'n zwembad beginnen.

snap alleen niet waar het vandaan komt, drink echt sick veel water en eet niet echt veel zout etc

Same over here, ik vermoed dat het met de warmte te maken heeft ik zou het anders ook niet weten.

---------- Post toegevoegd Thu 24 May 2012 om 19:32 ----------

:roflol: nogsteeds brah? ik zag hem al wel aankomen.

ot:

slapen op zolder met dit weer = no-go! fml

Je had gelijk idd...:(

Nee.:mad:

moest vandaag voor lo buiten lopen, niet verantwoord gewoon.
had gelukkig 2 shirts mee, een die nat was van het lopen en een 2de waar ik me mee afgedroogd heb :p

heb wel hoofdpijn gekregen van de warmte en mn homegym staat hier op de eerste verdieping onder een schuin dak --> no train for me today

moest vandaag voor lo buiten lopen, niet verantwoord gewoon.
had gelukkig 2 shirts mee, een die nat was van het lopen en een 2de waar ik me mee afgedroogd heb :p

heb wel hoofdpijn gekregen van de warmte en mn homegym staat hier op de eerste verdieping onder een schuin dak --> no train for me today

Zeg gewoon dat je last hebt van je poot. Of doe gewoon vervelend zodat je niet mee mag/hoeft te doen.

gewoon zeggen dat je ongesteld bent

Pijn in me harses van die k*t airco in de auto.

koude lucht op 1 lichaamsdeel richten is ook gevaarlijk, kan je spierverlamming van krijgen(als je het te lang doet), serieus ja. Komt vaak voor bij mensen die gaan slapen en de vantilator op hun gezicht richten.

Terug
Naar boven