XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

koude lucht op 1 lichaamsdeel richten is ook gevaarlijk, kan je spierverlamming van krijgen(als je het te lang doet), serieus ja. Komt vaak voor bij mensen die gaan slapen en de vantilator op hun gezicht richten.

*zit op dit moment met een ventilator die richting me kop staat*

oeps

ot: ik voel me ecto, en ook mijn bf lijkt wel 10% hoger

koude lucht op 1 lichaamsdeel richten is ook gevaarlijk, kan je spierverlamming van krijgen(als je het te lang doet), serieus ja. Komt vaak voor bij mensen die gaan slapen en de vantilator op hun gezicht richten.

Hmm, zo zit dat dus ... heb 't een keer gedaan, stijve nek als gevolg

Voelt zich aangesproken..:rolleyes:

*zit op dit moment met een ventilator die richting me kop staat*

oeps

ot: ik voel me ecto, en ook mijn bf lijkt wel 10% hoger

Als je ventilator beweegt is het niet gevaarlijk, wel als je hem op stil zet en hij continu een bepaalde spier aanspreekt.

ffs komt weer een blessure aan, zie log geen zin om te type

Hoe komt dat dan precies?

enorm moe

Kwark is op :(

Mensen die zeuren.

Lolololol

Ik kan niet slapen :(

Vandaag 3 afgekeurde bezwaren binnen gekregen. Dat word dus betalen; 1x 60 euro 1x 100 euro en 1x 295 euro.. Dag dag jeugdelijk maandsalaris... En als kers op de taart, zojuist stroomuitval in de hele wijk.. Was net lekker aan het battlefielden verdomme. Schrok me de pl**ris toen ons alarm afging door de stroom storing.

Terug
Naar boven