Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik heb op mijn werk maar 2 taken, schoon maken en achter de balie zitten vervelen.
Nu is de schoonmaakster er sinds kort ipv van 1x p/w 3x!
Ze komt net binnen dus nu heb ik helemaal niks te doen op me werk :mad:

Ik ga vanavond naar ibo om borst armen te trainen + filmen.
Ik heb van die kartonne feesthoedjes gekocht, even wat kijk cijfers scoren!

Je maakte toch ook voedingsschemas en je hielp suerdudes met hun uitvoering?

haha epic als jij en ibo met feesthoedjes op gaan trainen :D:D Misschien ook paar slingers meenemen om tussen de machines te hangen?

Je maakte toch ook voedingsschemas en je hielp suerdudes met hun uitvoering?

haha epic als jij en ibo met feesthoedjes op gaan trainen :D:D Misschien ook paar slingers meenemen om tussen de machines te hangen?

Ja dat met superdudes werken doe ik erbij voor wat extra (zwarte) inkomsten :D

Ineens 2.5KG lichter dan vorige week en niks aan mijn dieet veranderd...
Hopen dat het vocht is door het zweten van het warme weer, anders dag gains :(

Exact net zo zwaar als gisteren ... pisses me off, dagje low-carb/low-cal + 10 km joggen en totaal geen gewichtsverschil...
:aai:
Komt wel goed!!
Misschien houdt je lichaam meer vocht vast met dit warm weer :dunno:

OT:
Biceps is voor het eerst in mijn leven stijf na deadlifts :(
Straks schouders en mijn rug is ook lekker stijft!! :( Trainingsmaatjes, y u change my workoutroutine?!!

Exact net zo zwaar als gisteren ... pisses me off, dagje low-carb/low-cal + 10 km joggen en totaal geen gewichtsverschil...

Hoelaat heb je je gister gewogen en hoelaat vandaag? Welke kleuren had je aan en of welke juist niet? Net naar de wc geweest of niet? Veel gegeten en gedronken? Zou me er niet druk om maken, een weegschaal maakt je gek. Weeg je gewoon 1 x p.w. op een vast tijdstip in alleen je boxer.

Hoelaat heb je je gister gewogen en hoelaat vandaag? Welke kleuren had je aan en of welke juist niet? Net naar de wc geweest of niet? Veel gegeten en gedronken? Zou me er niet druk om maken, een weegschaal maakt je gek. Weeg je gewoon 1 x p.w. op een vast tijdstip in alleen je boxer.

Zelfde tijdstip (direct uit bed)
zelfde kleren (onderbroek, wel een andere kleur...)

Zal wel darminhoud/vocht zijn inderdaad, maar toch. Doe je een dag zo je best zie je er niets van. Ik ben zo gewend dat mijn gewicht per dag wijzigt. Morgen ben ik weer een kilo (of 2) zwaarder... refeedje :)

Overigens was ik ook 2 ons zwaarder dan vorige week, maar goed dan moet je ook maar geen creatine gaan nemen als je aan het cutten bent.

Gisteren schouders getraint, en vandaag wakker geworden met pijn in mijn linker schouder:mad: Dat heb ik nooit, nu doe ik eens standig military press en gelijk de volgende dag last van mn schouder. Alleen raar dat er met me rechtse schouder niks aan de hand is.???

Ga je even wat anders doen zodat een youtube filmpje van een uur kan laden (heb al sloom internet) is hij helemaal geladen ga je naar het begin laad hij gvd opnieuw.

Ja dat met superdudes werken doe ik erbij voor wat extra (zwarte) inkomsten :D

wahaha echt baas als jij en ibo met feesthoedjes gaan trainen, zeker doen:D respect voor die benen training btw, je hebt meer doorzettingsvermogen dan mij srs

---------- Post toegevoegd Fri 25 May 2012 om 12:37 ----------

Zelfde tijdstip (direct uit bed)
zelfde kleren (onderbroek, wel een andere kleur...)

Zal wel darminhoud/vocht zijn inderdaad, maar toch. Doe je een dag zo je best zie je er niets van. Ik ben zo gewend dat mijn gewicht per dag wijzigt. Morgen ben ik weer een kilo (of 2) zwaarder... refeedje :)

Overigens was ik ook 2 ons zwaarder dan vorige week, maar goed dan moet je ook maar geen creatine gaan nemen als je aan het cutten bent.

Je moet je ook wegen na toilet bezoek in de ochtend, dat is je netto gewicht:D wss ligt het daar aan?

Je moet je ook wegen na toilet bezoek in de ochtend, dat is je netto gewicht:D wss ligt het daar aan?

Ik weeg me altijd op hetzelfde moment. Opstaan, plassen, wegen, aankleden. Wachten op een grote boodschap duurt me te lang. ZO regelmatig ben ik nu ook weer niet (doorgaans pas als ik al op het werk ben...)

Net een bult rijst met vis gemaakt maar totaal geen eetlust :(

Klote OV! Altijd te laat!

mirin night stealth ability

****ing idiote die op straat hun bek niet kunnen houden met ''opgespoten!!'' ''klein pietje!'' te roepen tegen een maat van me --'

Terug
Naar boven