Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bahahaha sukkeltje ik kuur me helemaal neit verrot. Hij is geen beginner hij traint al minstens sinds augustus 2011 dus beter houd je je mond. Ik heb ook 3 jaar lang hard gewerkt als natty dus houd beter gewoon je mondje dicht jochie. Eerst maar eens mijn kuurverleden bekijken voordat je gaat zeggen dat ik me verrot kuur, sukkeltje.
bahahaha sukkeltje ik kuur me helemaal neit verrot. Hij is geen beginner hij traint al minstens sinds augustus 2011 dus beter houd je je mond. Ik heb ook 3 jaar lang hard gewerkt als natty dus houd beter gewoon je mondje dicht jochie. Eerst maar eens mijn kuurverleden bekijken voordat je gaat zeggen dat ik me verrot kuur, sukkeltje.

eey ete je hebt wel deels gelijkt maar over intellect mag jij echt niet spreken
en ik denk idd niet dat er ook maar iemand is die op zijn preciese join date is begonnen met trainen, ik begon ook pas ergens in oktober

iWJ en eleturtlephant zijn gewoon 2 concurenten, beide ongeveer hetzelfde fysiek en krachtstats, gezonde concurentie is wel goed voor de gainz dus laat hun gewoon![]()
Het is niet omdat ik hier lid ben sinds augustus 2011 dat ik al zo lang train. Ik train dus nog niet zo lang.
Hoe je typt en mensen aanspreekt zegt veel over jou intellect
---------- Post toegevoegd Sat 26 May 2012 om 17:33 ----------
20 is nice![]()
+1
20 klinkt oud, wel een betere leeftijd om chicks te hosseluh jwz

Knetter maar dan ook echt knetter verbrand, zie het nu pas, m'n benen en armen zijn echt vuurrood ... k*t voetbaltoernooi![]()

Dat is ****ed up man, ik ben net hersteld van verbrande schouders duurde 72 uur zo heel verbrand was het niet eens. Hier ga je nog even last van krijgen... ik heb gelijk 2 flessen zonnebrand gehaald vanmiddag dit nooit meer ook allemaal rimpels in verbrande huid echt raar.
---------- Post toegevoegd Sat 26 May 2012 om 19:20 ----------
Ouders zitten aan de patat en ik heb net mijn rijst op.. hoe ongelooflijk lekker die frieten ruiken![]()
Voelde me oud 
Niks te eten in huis en al 3x besteld deze week.
Wat te doen??
Niks te eten in huis en al 3x besteld deze week.
Wat te doen??