MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Naturals werken er veel harder voor!

bahahaha sukkeltje ik kuur me helemaal neit verrot. Hij is geen beginner hij traint al minstens sinds augustus 2011 dus beter houd je je mond. Ik heb ook 3 jaar lang hard gewerkt als natty dus houd beter gewoon je mondje dicht jochie. Eerst maar eens mijn kuurverleden bekijken voordat je gaat zeggen dat ik me verrot kuur, sukkeltje.

calm down bro

OT: lelijke 20 <--------

Studeren terwijl het schitterend weer is. Fckn bullcrap.

bahahaha sukkeltje ik kuur me helemaal neit verrot. Hij is geen beginner hij traint al minstens sinds augustus 2011 dus beter houd je je mond. Ik heb ook 3 jaar lang hard gewerkt als natty dus houd beter gewoon je mondje dicht jochie. Eerst maar eens mijn kuurverleden bekijken voordat je gaat zeggen dat ik me verrot kuur, sukkeltje.

Het is niet omdat ik hier lid ben sinds augustus 2011 dat ik al zo lang train. Ik train dus nog niet zo lang.
Hoe je typt en mensen aanspreekt zegt veel over jou intellect :o

---------- Post toegevoegd Sat 26 May 2012 om 17:33 ----------

calm down bro

OT: lelijke 20 <--------

20 is nice :)

eey ete je hebt wel deels gelijkt maar over intellect mag jij echt niet spreken :roflol:
en ik denk idd niet dat er ook maar iemand is die op zijn preciese join date is begonnen met trainen, ik begon ook pas ergens in oktober

eey ete je hebt wel deels gelijkt maar over intellect mag jij echt niet spreken :roflol:
en ik denk idd niet dat er ook maar iemand is die op zijn preciese join date is begonnen met trainen, ik begon ook pas ergens in oktober

Dat is gewoon omdat ik dit forum verre van serieus neem. Maar nooit zal je mij tegen iemand zien zeggen ' bwahahah sukkeltje beter hou je je mond jochie ... ' en zo'n praat. ;)

iWJ en eleturtlephant zijn gewoon 2 concurenten, beide ongeveer hetzelfde fysiek en krachtstats, gezonde concurentie is wel goed voor de gainz dus laat hun gewoon:rolleyes:

iWJ en eleturtlephant zijn gewoon 2 concurenten, beide ongeveer hetzelfde fysiek en krachtstats, gezonde concurentie is wel goed voor de gainz dus laat hun gewoon:rolleyes:

+1

Het is niet omdat ik hier lid ben sinds augustus 2011 dat ik al zo lang train. Ik train dus nog niet zo lang.
Hoe je typt en mensen aanspreekt zegt veel over jou intellect :o

---------- Post toegevoegd Sat 26 May 2012 om 17:33 ----------

20 is nice :)

20 klinkt oud, wel een betere leeftijd om chicks te hosseluh jwz

Ik begreep eerst niet wat al dit gezeik te maken had met dit topic, maar nu snap ik het... Dat gejank heeft me dag verpest :mad:

Knetter maar dan ook echt knetter verbrand, zie het nu pas, m'n benen en armen zijn echt vuurrood ... k*t voetbaltoernooi :P

Nutella isolaat is niet te drinken xd smaakt naar hazelnoot met slappe melk chocola smaak /

iemand potje kopen? Van de 2kg is er maar 45gram uit

Knetter maar dan ook echt knetter verbrand, zie het nu pas, m'n benen en armen zijn echt vuurrood ... k*t voetbaltoernooi :P

Dat is ****ed up man, ik ben net hersteld van verbrande schouders duurde 72 uur zo heel verbrand was het niet eens. Hier ga je nog even last van krijgen... ik heb gelijk 2 flessen zonnebrand gehaald vanmiddag dit nooit meer ook allemaal rimpels in verbrande huid echt raar.

---------- Post toegevoegd Sat 26 May 2012 om 19:20 ----------

Ouders zitten aan de patat en ik heb net mijn rijst op.. hoe ongelooflijk lekker die frieten ruiken :fuu:

Dat is ****ed up man, ik ben net hersteld van verbrande schouders duurde 72 uur zo heel verbrand was het niet eens. Hier ga je nog even last van krijgen... ik heb gelijk 2 flessen zonnebrand gehaald vanmiddag dit nooit meer ook allemaal rimpels in verbrande huid echt raar.

---------- Post toegevoegd Sat 26 May 2012 om 19:20 ----------

Ouders zitten aan de patat en ik heb net mijn rijst op.. hoe ongelooflijk lekker die frieten ruiken :fuu:

Ik moest helaas helpen hele middag met voetbaltoernooi van onze jeugd, pal in de zon, slippers, korte broek, polo'tje aan ... daarna maar m'n polo uitgedaan .. enige nadeel, meisjes van 15 deden ook mee :P Voelde me oud :)

Niks te eten in huis en al 3x besteld deze week.

Wat te doen??

Terug
Naar boven