- Waardering
- 184
Nja jammer voor mij dan, ben blij dat ik nog veel werkpunten heb. Tis tenslotte om die te verbeteren dat ik het doe.
Wel een beetje makkelijk, je hebt zelf nog nooit een foto gepost.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nja jammer voor mij dan, ben blij dat ik nog veel werkpunten heb. Tis tenslotte om die te verbeteren dat ik het doe.
Wel een beetje makkelijk, je hebt zelf nog nooit een foto gepost.
)ik heb een heel log lopen, maar om je tijd te besparen
![]()
niet veel beter dan jij maar ik loop tenminste niet te janken om verhoudingen en te grote bovenarmen ()
(en ik post geen aandachtvragende foto in allerlei topics)
300 euro x2 is mijn auto, onverwoestbaar, kwaliteit.
Oké ik rij een pisbak

Marcel, koop toch gewone deze auto! Nooit meer problemen!

Die jongentjes hebben geluk dat wij geen foto's posten van ons buff lichaam

Marcel, koop toch gewone deze auto! Nooit meer problemen!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die jongentjes hebben geluk dat wij geen foto's posten van ons buff lichaam![]()

Dan ben ik nog steeds 2jaar ouder

Speciaal voor jou!!!Denk niet dat Feedback dan nog bij me instapt.
Fixed.![]()

Mag je doen als je wilt, maar als je blijft voortdoen zoals nu zal je waarschijnlijk verder staan
Kan ik mijn fysiek dan vergelijken me de jouwe van nu![]()

Kan ik mijn fysiek dan vergelijken me de jouwe van nu![]()
Niet alleen de periode dat je traint, maar ook of je efficiënt traint en eet.Leeftijd maakt geen hol uit, er zijn gasjes van 16 op BB.com die 2x zo buff zijn als mij, daarnaast zijn er ook gasten van 24 die 60kg wegen (mijn broer bv), het gaat er meer om hoe lang je traint.

Lol @ suwardi die haat op beginners. Lekker makkelijk als je weet dat je toch beter bent. Ook niet iedereen kuurt zich verrot natuurlijk....