MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

in proportie :roflol: niks in proportie met niks ja

Nja jammer voor mij dan, ben blij dat ik nog veel werkpunten heb. Tis tenslotte om die te verbeteren dat ik het doe.

Wel een beetje makkelijk, je hebt zelf nog nooit een foto gepost.

Nja jammer voor mij dan, ben blij dat ik nog veel werkpunten heb. Tis tenslotte om die te verbeteren dat ik het doe.

Wel een beetje makkelijk, je hebt zelf nog nooit een foto gepost.

ik heb een heel log lopen, maar om je tijd te besparen
2qm12mw.jpg

niet veel beter dan jij maar ik loop tenminste niet te janken om verhoudingen en te grote bovenarmen (:roflol:)

(en ik post geen aandachtvragende foto in allerlei topics)

ik heb een heel log lopen, maar om je tijd te besparen
2qm12mw.jpg

niet veel beter dan jij maar ik loop tenminste niet te janken om verhoudingen en te grote bovenarmen (:roflol:)

(en ik post geen aandachtvragende foto in allerlei topics)

Jou armen zijn niet beter dan de mijne hoor. Je houd ze gewoon in een totaal andere houding. & ja tis maar wat je belangrijk vind.

Lol @ suwardi die haat op beginners. Lekker makkelijk als je weet dat je toch beter bent. Ook niet iedereen kuurt zich verrot natuurlijk....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

He arnaud :D

Leeftijd maakt geen hol uit, er zijn gasjes van 16 op BB.com die 2x zo buff zijn als mij, daarnaast zijn er ook gasten van 24 die 60kg wegen (mijn broer bv), het gaat er meer om hoe lang je traint.
Niet alleen de periode dat je traint, maar ook of je efficiënt traint en eet.
Ik ken genoeg gastjes die al jaren trainen en eruitzien alsof ze 4 maand bezig zijn

Maar dat wist jij allemaal al :o

is er iemand hier btw die 6 jaar strict heeft gegeten en getraint? natty

Lol @ suwardi die haat op beginners. Lekker makkelijk als je weet dat je toch beter bent. Ook niet iedereen kuurt zich verrot natuurlijk....

bahahaha sukkeltje ik kuur me helemaal neit verrot. Hij is geen beginner hij traint al minstens sinds augustus 2011 dus beter houd je je mond. Ik heb ook 3 jaar lang hard gewerkt als natty dus houd beter gewoon je mondje dicht jochie. Eerst maar eens mijn kuurverleden bekijken voordat je gaat zeggen dat ik me verrot kuur, sukkeltje.

Terug
Naar boven