MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Verbrand na eerste dag zon

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

verkapte superdude post, wel jelly op laag vp

bwahahah je onderarm is evendik als je bovenarm haha

Denk dat dat bij de meeste mensen zo is die nog niet heel lang en intensief aan KT doen als je je arm zo houd. En ik ga nu ook niet beweren dat ik monster armen heb, heb de laatste paar maanden maar wat aangekloot

Denk dat dat bij de meeste mensen zo is die nog niet heel lang en intensief aan KT doen als je je arm zo houd. En ik ga nu ook niet beweren dat ik monster armen heb, heb de laatste paar maanden maar wat aangekloot

ja dat zegt iedereen altijd als ze commentaar op hun fysiek krijgen: "ja ik heb een paar maanden aangekloot dus die tellen niet". je bent hier sinds aug lid, opgevertje eerste klas.

ja dat zegt iedereen altijd als ze commentaar op hun fysiek krijgen: "ja ik heb een paar maanden aangekloot dus die tellen niet". je bent hier sinds aug lid, opgevertje eerste klas.

:o

Je weet niet wat mijn doelen zijn man. Ik heb geen behoefte aan armen die 1351135 keer zo groot zijn als mijn bovenarmen. :) Haters gonn hate

oow dus jij traint je biceps minder hard omdat ze anders te groot worden?

dutchfitness. fegoot. je hebt nu uberhaupt geen massa op je bovenarmen.

Jawel hoor, er zit wel wat massa op.
Maar wat jij zegt man, je hebt helemaal gelijk.

oow dus jij traint je biceps minder hard omdat ze anders te groot worden?

Ik besteed wel minder aandacht aan mijn armen ja, maar ik train ze nog altijd voldoende :) 3x / week full body waarbij ik ze telkens train.
Komt vooral doordat mijn armen eerst ver voorliepen, dan meer aandacht besteed aan borst en schouders en zo de armen wat achterwege gelaten. Oogt ook meer aesthetic dan als armen voorlopen vind ik. Geen probleem mee als jij daar anders over denkt.

in proportie :roflol: niks in proportie met niks ja

Terug
Naar boven