XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Heb een poistje net naast mijn ruggegraat dacht na oefeningen wtf waarom doet mijn rug pijn blijkt het dat te zijn :D

Gezopen en gefeest als een zwijn gisteren! jammer genoeg wakker na 4 uur :(
KATER

Ik moest helaas helpen hele middag met voetbaltoernooi van onze jeugd, pal in de zon, slippers, korte broek, polo'tje aan ... daarna maar m'n polo uitgedaan .. enige nadeel, meisjes van 15 deden ook mee :P Voelde me oud :)

Je wist toch van te voren dat er bij Kras alleen maar 14 en 15 jarige meisjes komen :D Je doet net alsof je had verwacht dat er allemaal geile 20+ studentes zouden zijn.... :o

Veel te dronken geworden vanacht :( Kater

Gym dicht

k*t feestdagen

weer auto = weer golds gym

Morgen gym dicht komt zo lekker uit in mijn schema... not

Morgen werken :( Dus mijn gym is wel open.. Maar goed, heb ik geen fl**ker aan.

Vandaag is mijn gym ook dicht :mad::mad::mad:

Zonet moeten overgeven omdat ik helemaal flip dat ik eergisteren afscheid heb genomen van me vriendin (ze leeft nog). :(

De eerste lading, ahn zo ziet me ontbijt eruit na 1 uur. De 2x was het, mhm, fruitsap is toch oranje en niet rood --:headbang:

MAag is nog aardig van slag na de drank van gisteren ... knetter verbrand, voeten doen gruwelijk veel pijn, zo maar eens lekker bioscoopje pakken in enschede :)

Gisteren tijdens het zwemmen in A'damse Bos in iets gestapt wat nu in m'n grote teen zit. :mad:

t*fus k*t familie ik haat mijn moeder jonge

t*fus k*t familie ik haat mijn moeder jonge

fullsize_12.jpg

:p

Die hakjes :roflol:

Terug
Naar boven