MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Kou? Heeerrrlijk! Kan je je tenminste indien noodzakelijk nog tegen kleden, tegen deze zieke hitte is niets te doen.
w100_ventilator.jpg

Heb de luxe van een walk-in-fridge niet :(
Valt dan nog mee dat ik niet kapot zweet.

enige wat ik haat zijn de wc bezoeken met dit weer, ff schijten en heel mijn t-shirt is doorweekt wtf? beter verbrand je cals met schijten, ben toch aan het cutten:D:D:D

Mijn (ex?)-vriendin :mad:

Niets kan mijn dag verpesten . Het is prachtig weer , mijn vriendin is er even niet , moet niet werken en ik heb net mijn cheatmeal van de week binnen ! Heb nog wat gezwommen in het zwembad en mijn balzak pijnloos geschoren . Heerlijk !
Enige minpunt mss is dat de gym dicht is vanavond ...

Ben ineens down

ja de vriend van me zus heeft ongeluk gehad, gebroken nekwervel en shit. moet paar maanden in ziekenhuis blijven is nog maar de vraag of ie helemaal hersteld. Moeder + zus hele tijd in de stress

moeder zeiken dat me kamer k*tzooi is terwijl ik het hele huis verder heb opgeruimd + pas overlijden van goede kennis

en ze reageren al die shit op mij af omdat ik de enige ben die nog thuis woont (vanwege gratis eten + stroom enzo) .

---------- Post toegevoegd Sun 27 May 2012 om 22:03 ----------

ik denk dat ze zijn gear heeft gevonden :roflol:

me zus heeft een keer een potje winny tabs gevonden en me spuiten waren ook een keer bijna ontdekt :P

Me onderarmen helemaal vebrand :fuu:

Aftersun werkt niet....

Wat helpt nog meer naast aftersun en een koude douche?

Inb4 yoghurt en komkommer, dat heb ik niet in huis.

Hele rug, schouders, en armen verbrand en heb me gewoon ingesmeerd.
en ook nog een diepe snee in me voet dus kan niet echt meet normaal lopen.

hhahah @ al die hollanders die verbranden

feel you bros

ben net af van nogal verbrande schouders geloof mij is zwaar klote... paar dagen lang kan je geen shirts aantrekken je kan niks doen behalve achter de pc zitten met een ventilator achter je omdat het anders te pijn gaat doen (word helemaal warm) en over slapen maar niet te spreken... nee ben geen p*ssy maar srs je vergaat van de pijn als je een shirt ofzo aanheb dus je kan echt nergens heen... ligt er wel aan hoe erg het verbrand is

wachten is het enige wat je kan doen en olie erop smeren/koelen. Blijft ongeveer 48 uur pijn doen daarna neemt het langzaam af en die 2 dagen duren lang

:fuu: scriptie @!%!@%!@#$!@#!@#!@ ik ben deze shit zo ontzettend zat!!! Ben gelukkig de laatste comments aan het verwerken.

Terug
Naar boven