XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

feel you bros

ben net af van nogal verbrande schouders geloof mij is zwaar klote... paar dagen lang kan je geen shirts aantrekken je kan niks doen behalve achter de pc zitten met een ventilator achter je omdat het anders te pijn gaat doen (word helemaal warm) en over slapen maar niet te spreken... nee ben geen p*ssy maar srs je vergaat van de pijn als je een shirt ofzo aanheb dus je kan echt nergens heen... ligt er wel aan hoe erg het verbrand is

wachten is het enige wat je kan doen en olie erop smeren/koelen. Blijft ongeveer 48 uur pijn doen daarna neemt het langzaam af en die 2 dagen duren lang

de pijn is kloten inderdaad maar het ergste vind ik nog dat het er gewoon echt niet uit ziet als je zo rood als een kreeft bent.

net wel of lees ik verkeerd ???

hoop niet dat je veel van plan bent komende dagen

net wel of lees ik verkeerd ???

hoop niet dat je veel van plan bent komende dagen

Ik vind de pijn niet zo boeiend enige wat even k*t is is afdrogen verder valt het wel te verdragen. De kleur vind ik dus iets k*tter omdat ik bijvoorbeeld in me gezicht ook verbrand ben en dan alleen me neus en stukje wang en de rest ik z'n beetje wit dus ziet er niet uit.

Moet morgen werken en dinsdag vrij, Werk zal nog interessant worden.

wat voor werk doe je dan? heb je al geprobeerd om een tshirt aan te doen? :p

wat voor werk doe je dan? heb je al geprobeerd om een tshirt aan te doen? :p

Ga nu niet naar school en werk veel bij mijn bijbaantje, Ik verkoop tapijt en moet het dus ook van de rollen snijden. Als je het gesneden hebt dan moet je het altijd tillen naar een ander gangpad en je tilt dat op je schouders en die zijn het ergste verbrand.

nee heb nog geen shirt aan gedaan zal ik morgen wel voelen haha.

:fuu: scriptie @!%!@%!@#$!@#!@#!@ ik ben deze shit zo ontzettend zat!!! Ben gelukkig de laatste comments aan het verwerken.
Goed bezig! Ik ben pas met de interne analyse bezig en mijn pva moet nog officieel worden goedgekeurd.. :thumb: Maar in mijn geval is bijna al het fieldresearch allang gedaan, dus meer een kwestie van concrete adviezen formuleren met alle info die ik heb. Maar evengoed wel bikkelen komende tijd, concept moet eind juni worden ingeleverd..:rolleyes:

Goed bezig! Ik ben pas met de interne analyse bezig en mijn pva moet nog officieel worden goedgekeurd.. :thumb: Maar in mijn geval is bijna al het fieldresearch allang gedaan, dus meer een kwestie van concrete adviezen formuleren met alle info die ik heb. Maar evengoed wel bikkelen komende tijd, concept moet eind juni worden ingeleverd..:rolleyes:
Mijn definitieve moet overmorgen ingeleverd zijn :D morgen laatste puntjes op de i en opkazen met dat karel anker ding

Ga nu niet naar school en werk veel bij mijn bijbaantje, Ik verkoop tapijt en moet het dus ook van de rollen snijden. Als je het gesneden hebt dan moet je het altijd tillen naar een ander gangpad en je tilt dat op je schouders en die zijn het ergste verbrand.

nee heb nog geen shirt aan gedaan zal ik morgen wel voelen haha.

probeer maar eens dan de pijn zal morgen niet minder zijn :( succes morgen iig :(

Word helemaal lekgestoken door de muggen.

Nu al vier keer op mn handen alleen al :fuu:

Word helemaal lekgestoken door de muggen.

Nu al vier keer op mn handen alleen al :fuu:
Je moet even dit kopen, helpt echt!

Togal+Anti+Brumm+forte-139-139162.png

Eerste dag in de zon, hele dag in de zon gelegen, niet verbrand. Problem pussyskin fags?

Nope gewoon nl

Al die mensen die alleen maar broscience uitkramen in de supplementen sectie.

hardlopen ging niet echt lekker
heb nu pijn in me kuiten
:fuu:

Terug
Naar boven