Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Fixed.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

en ik heb het zo warm!Haha idd, ben blij dat vrijdag de 14 graden er weer aankomt, k*thitte opt*fen met die zon.Kou? Heeerrrlijk! Kan je je tenminste indien noodzakelijk nog tegen kleden, tegen deze zieke hitte is niets te doen.
Ik zit met een trillende zenuw boven mijn ooglid dat me irriteerden mijn rekenmachine is plat waardoor ik mijn oefeningen statistiek niet kan maken
, het rekenmachine op de pc kan geen wortels enzo trekken^^

, maar toch geen oplossing gekregen
Ik zit met een trillende zenuw boven mijn ooglid dat me irriteerden mijn rekenmachine is plat waardoor ik mijn oefeningen statistiek niet kan maken

denk je dat het in paar dagen over is? jammer dat het gebeurd in je kuur btw
denk je dat het in paar dagen over is? jammer dat het gebeurd in je kuur btw
ik hoop het wel, neem nu 10 caps visolie + veel vis, meestal duurt het maar even en dan is het weer weg.
Veel visolie, werkt dat? Ik zit maar op 2 caps per dag namelijk
Even tussendoor, is visolie het waard om te supplementeren? Ik zat er laatst aan te denken om visolie/omega 3 erbij te kopen.