Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

2x uit een broek gescheurd tijdens me training haha (ben serieus)
Voor de rest zit alleen me winter jas niet lekker meer, maatje xl..
:roflol: dat moet akward zijn!! Training afgemaakt? Of naar huis gegaan?
Die jas heb je nu toch niet nodig :cool: En t-shirts en hemden?

Ja moet idd een bulk kuurtje worden.. Zat te denken aan Test-e icm Bold..
Vriend van me ging daar erg lekker op, dus daar wil ik me ff rustig over inlezen.

't winny kuurtje beviel me ook erg goed moet ik zeggen (was me eerste kuurtje)
7weken op 60mg en 5/6kg mee gewonnen.:)
bold moet je hoog zetten + lang voordat je merkt dus beetje zonde van geld want er zijn betere opties.

:roflol: dat moet akward zijn!! Training afgemaakt? Of naar huis gegaan?
Die jas heb je nu toch niet nodig :cool: En t-shirts en hemden?

De hele gym moest lachen, heb de training gewoon afgemaakt dat maakte me niks uit.. Ik moest alleen nog naar huis op de fiets in een gescheurde korte broek!
Gelukkig heb ik die jas idd niet nodig! K*t kou!

T-shirts en hemden zitten wel wat strakker, maar zit nog wel netjes. Overhemden neem ik met elastan erin verwerkt.

Gisteravond mn lenzen uitgedaan in het lenzenbakje, wil ik ze vanmorgen weer in doen.. mis ik er 1 :fuu:
Kabouters in mn huis!

Het feit dat ik uit bed moest. Bah.

Echt k*t geslapen...

Geen tijd om naar de gym te gaan ivm werk.

Mijn trainingsmaat en beste vriend waarmee ik elke dag op trok de afgelopen 4 jaar heeft zelfmoord gepleegdt door van het dak te springen. Ben er kapot van

gvd Anderson Silva blesseerd zijn knie en is misschien out voor ufc 148 :mad: Teveel blessures laatste tijd met grote match-ups

Mijn trainingsmaat en beste vriend waarmee ik elke dag op trok de afgelopen 4 jaar heeft zelfmoord gepleegdt door van het dak te springen. Ben er kapot van

heavy shit man, zat hij in de problemen? waren er dingen waardoor je kunt concluderen; dat kon een rede zijn?

Sterkte iig man, niet leuk om zoiets mee te maken. hoop dat je je goed houd.

gr.

Terug
Naar boven