Mijn trainingsmaat en beste vriend waarmee ik elke dag op trok de afgelopen 4 jaar heeft zelfmoord gepleegdt door van het dak te springen. Ben er kapot van
Sterkte met het verlies bro!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn trainingsmaat en beste vriend waarmee ik elke dag op trok de afgelopen 4 jaar heeft zelfmoord gepleegdt door van het dak te springen. Ben er kapot van
Sterkte manMijn trainingsmaat en beste vriend waarmee ik elke dag op trok de afgelopen 4 jaar heeft zelfmoord gepleegdt door van het dak te springen. Ben er kapot van
Sterkte bro!Mijn trainingsmaat en beste vriend waarmee ik elke dag op trok de afgelopen 4 jaar heeft zelfmoord gepleegdt door van het dak te springen. Ben er kapot van

, nooit achtergekomen waarom en zullen we ook nooit. Nooit wat aan hem gemerkt. Shit maakt je kapot. 10 weken geleden op 19 jarige leeftijd...Wow, heel veel sterkte manMijn trainingsmaat en beste vriend waarmee ik elke dag op trok de afgelopen 4 jaar heeft zelfmoord gepleegdt door van het dak te springen. Ben er kapot van
gvd Anderson Silva blesseerd zijn knie en is misschien out voor ufc 148Teveel blessures laatste tijd met grote match-ups

****ing kreeftmodus bereikt met die zon.
Ben benieuwd hoe legday gaat gaan.
Alle chille studieplekken op de Uni zijn bezet, heb ik eindelijke een fijne rustige gevonden, is er geen stopcontact in de buurt en me laptop heeft nog maar 5% batterij![]()

Volledig verbrand, kan niet bewegen, blaren en shit![]()
te horen gekregen dat er een grote kans is dat ik de rest van mijn leven met een harde piep in beide oren blijf rondlopen, heb een gehoortest gehad, en daar kwam niks vreemds uit, gehoor zelf is nog goed.
maar die piep.. FFFFFFFUUUUUUUUUUUU